Finns det ett intresse för en cm storm scout mod?

Permalänk

Finns det ett intresse för en cm storm scout mod?

Hej nu är det så att jag ska börja att modda mitt cm storm scout fast innan jag börjar vill jag vill jag veta en sak. Tror ni att det finns ett intresse för en bygglog? Planen är att lägga till saker i chassit fast allt ska vara möjligt att ta bort vid behov.

Saker som ska göras.

Täcka över nätagg.

Täcka över hdd burar och lägga till en extra fläkt.

Sätta en fläkt vid 5.25 burarna

Ska även göra fler saker fast de är mindre saker.

Så vad tror ni finns det ett intresse?

Permalänk

Har nu bestämt mig för att lägga upp en bygglogg!

Permalänk
Medlem

Dubbelpost och onödig tråd, modda på om du vill, om folk visar intresse mer eller mindre är väl en annan femma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av memoryofrage:

Hej nu är det så att jag ska börja att modda mitt cm storm scout fast innan jag börjar vill jag vill jag veta en sak. Tror ni att det finns ett intresse för en bygglog? Planen är att lägga till saker i chassit fast allt ska vara möjligt att ta bort vid behov.

Saker som ska göras.

Täcka över nätagg.

Täcka över hdd burar och lägga till en extra fläkt.

Sätta en fläkt vid 5.25 burarna

Ska även göra fler saker fast de är mindre saker.

Så vad tror ni finns det ett intresse?

Kan va kul att se, just det med fläkten vid 5.25 burarna.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Skrivet av ygd3n:

Dubbelpost och onödig tråd, modda på om du vill, om folk visar intresse mer eller mindre är väl en annan femma.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är första gången som jag ska modda ett chassi och jag ville ju bara veta om folk tycker att det verkar intressant? Att spendera kanske 2 timmar på att skriva en bygglog och sedan få kanske ett svar, käns som ett slöseri med tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av memoryofrage:

Det är första gången som jag ska modda ett chassi och jag ville ju bara veta om folk tycker att det verkar intressant? Att spendera kanske 2 timmar på att skriva en bygglog och sedan få kanske ett svar, käns som ett slöseri med tid.

Om du lägger upp ett galleri där du har gjort ett bygge så kommer du att få mycket respons.
Notera dock att man kan få rätt så hård kritik

Permalänk

Jag kan säga att det inte direkt blir ghetto mods.

ps lägger inte upp bilder om jag inte blir nöjd.

Permalänk

Det är ju inte slöseri med tid, du gör ju något för att du vill det och inte för att vi vill det.

Modda på bara så ska dui se att du kommer att få respons!

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Skrivet av InZ-Audio:

Det är ju inte slöseri med tid, du gör ju något för att du vill det och inte för att vi vill det.

Modda på bara så ska dui se att du kommer att få respons!

Det som jag menade var att loggen vill jag skriva för att få någon annans åsikter om projektet och om ingen svarar, då har jag lagt ned tid i onödan. Det var så som jag menade.