Permalänk
Medlem

Sembo

Hejsan
Vi funderar på att åka utomlands om det inte är för dyrt då . Men jag satt härom kvällen och kollade igenom lite resor och olika reseföretag.

Då fann jag Sembo, men blev väldigt fundersam för deras resor ligger i snitt på 10 000 - 13 000 för en vecka. Medans apollo fritidsresor och ving kostade allt från 30 000 till 40 000 i vissa fall..

Vi är 2 vuxna och 3 barn.

Men jag undrar mest om någon har åkt med sembo och hur upplevelsen var och allt runtomkring hur dom fungerar som företag ,resan osv det som är relevant att veta.

Tacksam för svar!

MrFreeze

Permalänk
Avstängd

Charter = överpris
(Om det inte är sistaminuten då)

Lägg ihop din egen resa med flyg på valfri sökmotor eller billigast ryanair.com norwegian.com , sedan hotell från tex venere.com.

På det viset slipper man även alla WT-charterister

Permalänk

Mina föräldrar bokade en resa genom dom för rätt länge sen (7-8 år) tilll Italien. Det blev en rätt misslyckad upplevelse, hotellet låg inte i närheten så nära stranden som dom sa, p-platsen var inte stor nog för en volvo, ingen på hela hotellet pratade engelska eller tyska så inget gick att lösa när nåt strulade, det kostade €10 att hyra en solstol för en dag och de restauranger som skulle finnas i närheten existerade inte. Det hela slutade vill jag minnas att de fick halva resekostnaden tillbaka, dock iom att det var en kör själv resa blev det inte så mycket men det hela var snarast en katastrof.

Själv har jag åkt med ölvemarks till spanien och det blivit bra till grymt pris, vi åkte dock buss vilket jag nog inte skulle rekommendera med barn fast visst går det om dom är lugna och kan sitta still en längre tid

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Jaha okej, så då bör jag nog överväga det här med sembo istället!

Permalänk
Medlem

Köp resa på ryanair och hyr en lägenhet x vecka, billigare än så är svårt att slå.
http://www.blocket.se/kronoberg/utland?ca=21&w=1&cg=3080&st=u...

Permalänk
Medlem

jo ja har sett det men tack för alla svar jag har fått svar på min fråga!