Permalänk

batman arkham city

har besegrat pingvinens gubbar, klättrat upp på taket, tagit på mig batman dräkten och sen är det stop.
han tar fram nån slags scanner och på scannern så är det 2 prickar som man kan ej göra nått på hur mycket man än trycker och i den tredje lite större så händer ingenting heller men jag antar att det är där man ska göra något, men vad, hur kommer jag förbi detta?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Du ska väl nita bovarna runt scannersarna först? Kommer ihåg att det var ett rätt jävligt uppdrag innan man väl fattade det. Men när du väl fått ihjäl bovarna så ska du kunna interagera med apparaterna. Har för mig att man måste nita varje apparat på tre ställen av någon meningslös anledning.

Permalänk
Skrivet av darkmoon:

Du ska väl nita bovarna runt scannersarna först? Kommer ihåg att det var ett rätt jävligt uppdrag innan man väl fattade det. Men när du väl fått ihjäl bovarna så ska du kunna interagera med apparaterna. Har för mig att man måste nita varje apparat på tre ställen av någon meningslös anledning.

Är rätt säker på att han menar precis i början av spelet när man just fått dräkten, inte när man ska slå sönder dem där 3 scrambler-sakerna?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av mangemani:

har besegrat pingvinens gubbar, klättrat upp på taket, tagit på mig batman dräkten och sen är det stop.
han tar fram nån slags scanner och på scannern så är det 2 prickar som man kan ej göra nått på hur mycket man än trycker och i den tredje lite större så händer ingenting heller men jag antar att det är där man ska göra något, men vad, hur kommer jag förbi detta?

När man precis fått dräkten på taket i början av spelet är jag rätt säker på att man ska dra ner på gatan precis bredvid, följa den en bit och springa fram till något stor hus där kattbruden håller på och stojar runt kommer en cut scene när man är i närheten.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Eller vänta, nu fattar jag vart du menar! Vet inte om du spelar på konsoll eller inte (vet inte styrningen på PC) men du ska föra korset till den stora orangea "blinkande" pricken, och där ska du hålla inne X om du spelar på Ps3, vet inte motsvarande knappar på andra system, dock borde det stå nere i högra hörnet vilken knapp det är när pricken är markerad

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Eller vänta, nu fattar jag vart du menar! Vet inte om du spelar på konsoll eller inte (vet inte styrningen på PC) men du ska föra korset till den stora orangea "blinkande" pricken, och där ska du hålla inne X om du spelar på Ps3, vet inte motsvarande knappar på andra system, dock borde det stå nere i högra hörnet vilken knapp det är när pricken är markerad

i concur.

på pc styr du "korset" med musen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

ahaaa, man ska alltså hålla inne musknappen(antar att det är den knappen) över den orange liknande pricken i scannern?
ska försöka med det nästa gång jag lirar:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

kolla annars på http://www.gamefaqs.com finns walkthroughs där.. brukar kina in där ofta då jag fastnar i spel

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk

Spelet är hopplöst på pc, Konsol rakt igenom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Spelet är hopplöst på pc, Konsol rakt igenom.

äsch, köp en 360-kontroll så slipper du gnälla. casual-spel som detta gör sig ändå bäst i soffan med handkontroll.

Skickades från m.sweclockers.com