Är såna här sidor pålitliga?

Permalänk
Medlem

Är såna här sidor pålitliga?

Hej!

Stötte på en youtube kommentar där det stod att man kunde tjäna 500 dollar per dag, så jag tryckte på länken. Men det ser inte så pålitligt ut om man kollar på sidans design...
Vad tycker ni? 500 dollar skulle inte sitta fel men vad ska man tro?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Musikälskare

Om det låter för bra för att vara sant är det oftast det

Don't do it

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Do it. Återkom sen till denna tråd för att berätta hur det gick.

För att inte sticka er med nålar så kan jag redan nu berätta hur det kommer gå:
1a. Buzz996 försöker tjäna sina 500 dollar per dag och upptäcker att han just förlorade 500 dollar per dag i 500 år.
1b. Buzz996 tjänar nu 500 dollar per dag.
1c. Buzz996 gör ingenting.
2a. Buzz996 återkommer inte till denna tråden, då han skäms för att ha klickat på länkar som lovar guld och gröna skogar.
2b. Buzz996 återkommer till denna tråden, då han vill berätta om hur hans nya site drar in 500 dollar per dag från suckers som försöker tjäna 500 dollar per dag.
2c. Buzz996 återkommer till denna tråden för att berätta hur han lyckades genomskåda bedrägeriet och numera lovar att aldrig klicka på länkar som lovar guld och gröna skogar.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.