Permalänk
Medlem

Försöker få tag på en Artisan Hayate.

Tydligen skapar Artisan de bästa musmattorna i världen. Bättre än PureTrak Talent och Zowie G-TF (den jag nuvarande har) och alla SteelSeries och Razermusmattor. Svenska Quakespelaren proZaC är tydligen sponsrad av dem också, så vitt jag minns.

Problemet är bland annat att den inte finns att få tag på i Amazon, Artisans engelska sida fungerar inte (får "No input file specified" varje gång jag klickar på något) och resten är på japanska. Det som verkligen får mig att tveka är när jag går till betalningen och ser detta: カード情報の入力でのお名前は日本語で入力してください。vilket Google Translate översätter till "Type in your name, please enter the card information in Japanese."
Ja, min Japanska är inte riktigt i flytande nivå eller nåt sånt, så jag är lite oroad att mina pengar bara försvinner. Svårt att se om de ens skickar varor till Sverige.

Va tror ni, borde jag helt enkelt be min japanskalärare om hjälp eller?

Sajten är http://www.artisan-jp.com

Permalänk
Medlem

Hej ja försker ochså att få mina händer på den hära mattan men vet inte vart ifrån man kan beställa den :<

Visa signatur

ok

Permalänk
Medlem

Fösökte beställa i november förra året och då skikade dom inte utanför japan betalade via paypal och då skikade dom tillbaka pengarna och fick ett mail som som skrev att internationella bestälnigar skulle komma igång i december och att man sålänge skulle köpa från ebay us problemet är att det finns ingen som säljer hayate där och internationella beställnigar verkar inte ha kommit igång än .Men jag ska höra med min bror om han han kolla på deras sida igen kan inte japanska själv.

Permalänk
Medlem

Har för mig det finns företag som gör att man kan handla inhemska saker i japan till export. Dvs du beställer en produkt. Företaget köper den åt dig, och sedan skickar den via deras företag till dig. Annars får du väl försöka se om du kan få kontakt med någon snubbe i japan som kan agera langare.,

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Verkar inte komma upprullad :). hoppas den kommer hit.
Annars.. nån som vet om några andra tunna mjuka som INTE är (vanvettigt) rullade?