Beställt Asus Transformer Prime :)

Permalänk
Medlem

Beställt Asus Transformer Prime :)

Som rubriken lyder så är nu plattan beställd

tänkte kolla om några fler här på forumet har beställt en prime?

Permalänk
Avstängd

Ska hämta min imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av combatzone:

Ska hämta min imorgon

Vart har du beställt?

Beställde på inet, men verkar ha blivit framflyttat datum till 1012-02-21

Permalänk

Någon som vet något om sidan Multitronic? De verkar vara den ända butiken som har i lager. Men själva butiken verkar inte vara den bästa. De har också den billigaste.

Permalänk
Medlem

Ja, de skulle va kul om nån kunde rekomendera nån sida, har letat som en tok både i USA och sverige, men den finns inte att få tag på:(

Permalänk
Medlem

Beställde min från komplett igår. Ringde de idag och frågade om ETA, de skulle fått in plattorna idag men hade inte det enligt den jag pratade med. Lite besviken på mig själv att jag valde komplett efter att ha varit med om dåliga leveranstider förr med de...

Men men de sa att de skulle få in den någon gång i veckan så hoppas jag får min fredag/måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnland:

Beställde min från komplett igår. Ringde de idag och frågade om ETA, de skulle fått in plattorna idag men hade inte det enligt den jag pratade med. Lite besviken på mig själv att jag valde komplett efter att ha varit med om dåliga leveranstider förr med de...

Men men de sa att de skulle få in den någon gång i veckan så hoppas jag får min fredag/måndag

LÅter konstigt att de ska få in under veckan, när man jämnför med andra sidor så visar de mycket senare leveranser, Inet 21/2 och netonnet 10/2 om jag inte minns fel :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Någon som vet något om sidan Multitronic? De verkar vara den ända butiken som har i lager. Men själva butiken verkar inte vara den bästa. De har också den billigaste.

Multitronic från finland? Bor själv typ 1km från deras kontor i vasa/finland. Handlat därifrån många ggr

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk

Yes från Finland, de står med på prisjakt. Lite blandade omdömen om dem dock.

Permalänk
Medlem

Primen fanns på expert för ett par dagar sen.
Beställde själv därifrån och har nu min Transformer Prime

Visa signatur

Dator || H440 Black Edition || Asus ROG MaximusVII || i7 4790K @ 4.5GHz, Noctua NH-D15 Kylare || MSI GTX 980ti Gaming 6GB || 16GB G-Skill 1866 1.5v || Corsair RM 850W || Samsung EVO 256GB, Crucial M4 256GB ||