Uppdrag: HItta transformer Prime

Permalänk
Medlem

Uppdrag: HItta transformer Prime

Tänkte kolla om nån vänlig själ vet vart de går att få tag på en ASUS Transformer Prime?

Har letat både högt och lågt (och även på internet) efter en, finns verkligen inga..

EDIT: Ska finnas i lager:P

Permalänk
Medlem

?

Alla välkända säljer en.

Inet: http://www.inet.se/produkt/1971072/asus-eee-transformer-prime
Komplett: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=652778

Det är 2 av många, sen att alla inte fått in de än är inte konstigt, som jag förstott det har det varit en del förbokningar och de flesta verkade bara få in dryga 100 ex första leveransen (kan ha helt fel)

Permalänk
Medlem

Jag menade butiker som har den i lager, glömde bort att skriva de:P

Men tack för svar:)

Permalänk

Det var väldans vad ivrig du är

Permalänk
Medlem

inga svenska kedjor har den. bara för förhands bokning

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

inga svenska kedjor har den. bara för förhands bokning

Okej, men har den ens kommit till sverige än?
om inte nån aning om när?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem

Är de inte LG som kör med optimus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av markus9090:

Okej, men har den ens kommit till sverige än?
om inte nån aning om när?

den har kommit, komplett la ut några bilder på några pallar med primes, och inet hade någon nyhet att dom hade i lager men det är bara för dom som förbokat som får av första leveransen

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

den har kommit, komplett la ut några bilder på några pallar med primes, och inet hade någon nyhet att dom hade i lager men det är bara för dom som förbokat som får av första leveransen

Okej, då är det alltså bara att hoppas att man kommer med i nästa sändning då alltså

Permalänk
Medlem
Skrivet av markus9090:

Okej, då är det alltså bara att hoppas att man kommer med i nästa sändning då alltså

typ

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

den har kommit, komplett la ut några bilder på några pallar med primes, och inet hade någon nyhet att dom hade i lager men det är bara för dom som förbokat som får av första leveransen

Huh?
Kan du länka till den bilden?
Beställde min från komplett i lördags, ringde de igår då sa de att den skulle komma in i veckan, ringde de idag då visste de inte, kollade prisjakt då står det att de kmr in den 20 feb!?!?!? ARRRHGGRGGH

Det är fan 3 veckor
/Cry

Permalänk
Medlem

Hittade en på Expert i Karlstad idag är nu stolt ägare av en Prime

Permalänk
Medlem

Tillgänglighet: 100+ st på väg in 24.feb.2012. Datumet är obekräftat.
Från komplett..........................................

Edit: Ringde de igen nu precis och då sa de att de hade ett preliminärt datum på den 25 feb, suck, big time

Permalänk
Medlem
Skrivet av markus9090:

Hittade en på Expert i Karlstad idag är nu stolt ägare av en Prime

Vet du hur den kom dit? Har du någon aning ifall den blev returnerad av en person som inte ville ha den eller var det sprillans ny från fabrik?

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sskludde:

Vet du hur den kom dit? Har du någon aning ifall den blev returnerad av en person som inte ville ha den eller var det sprillans ny från fabrik?

Nej han sa bara att de hade fått in 7 st i måndags och han hade bara en kvar så hade fint med tur :;p

Kan säga att den är exakt lika bra och snabb som ni tror, helt sjuk kvalitetskänsla och otrolig skärm

Ångrar inte en sekund t de blev en Prime:)

Permalänk
Medlem

Nu sitter även jag i soffan med en splitterny Asus Transformer Prime från Expert. So far so good.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Såg en kille igår med en Prime, man blev ju lite avundsjuk... Dock har jag en netbook på väg snart så jag ska väll inte klaga (inte riktigt samma sak kanske men å andra sidan kan jag ju ex. koda lättare på en netbook)

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av markus9090:

Tänkte kolla om nån vänlig själ vet vart de går att få tag på en ASUS Transformer Prime?

Har letat både högt och lågt (och även på internet) efter en, finns verkligen inga..

EDIT: Ska finnas i lager:P

Jag boka från Dustin o fick min 1/2 till min förvåning då det står 0 i lager, fick kanske ett parit som gick till förbokarna?

Hur som helst är plattan underbar.
Har inget att klaga på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulltazar:

Jag boka från Dustin o fick min 1/2 till min förvåning då det står 0 i lager, fick kanske ett parit som gick till förbokarna?

Hur som helst är plattan underbar.
Har inget att klaga på

Nej det har du helt rätt i, har testat den lite genom att ha massa appar igång (gta 3, shadowgun m.m) och köra benchmark och får nästan samma poäng som om allt va avstängt, grym platta finns inga andra ord:)

Permalänk
Medlem

Tips: Expert fick nu in fler än 50 i lager. Netonnet fick också in den nyligen