Permalänk
Medlem

Köpa nu eller vänta?

Tjena är riktigt sugen på en platta men jag står inför ett svårt val. Jag vet inte om jag skall köpa en trabsformer prime eller vänta och se om plattan samsung släpper på wmc är något att ha. Nackdelen med primen är att den inte har någon 3g inbyggt vilket hade vart ett stort plus! Och samsungen skall ju tydligen ha större skärm och ha 3g samt vara allmänt bättre vad jag läst.

Sen är ju Samsung alltid Samsung i mina öron! :).

Så hur skall jag göra?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

sitter och suger på om jag ska köpa galaxy tab 10.1, men det käns som om det borde komma något nytt och då kanske det blir lite billigare.

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Om du är jättesugen: Köp Transformer Prime nu.
Annars: Vänta tills MWC, så får du se vad som är på väg, och om det är värt att vänta på. MWC kommer i slutet av februari. Jag tror att vi kommer att få se en del monsterplattor på väg, men de kommer nog inte att börja säljas förrens april / maj. De kommer att bygga på nya processorarkitekturer etc och bildar nästa generation.