Snälla Behöver hjälp med cs 1.6!

Permalänk
Medlem

Snälla Behöver hjälp med cs 1.6!

Tjenare!

typ i förgår när jag skulle spela cs tryckte på Multiplayer så joinade jag en server.
Sen idag testade jag att joina min polare och då kom jag till samma server som när jag trycker på multiplayer.
Snälla har ni något tips så snälla säg vill gärna spela cs med polare och sånt har testat att avinstallera det men samma sak.
(FIXAT!)

Snälla hjälp mig

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk

Testa leta efter konstiga rader i din cfg, alternativt radera den helt om du inte är så kunnig när det gäller configs.

Permalänk
Medlem

förstår inte riktigt problemet men connecta till servern med ip genom consolen.

Visa signatur

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Permalänk
Medlem

Hade problemet för några år sedan men kommer tyvärr inte ihåg vad felet var. Men pröva att ta bort filen som ligger i steam mappen som heter clientregistery.blob.

Annars kolla i config efter konstigheter men bör ju inte vara något där.

Visa signatur

Citera för att få svar