Permalänk

SC musmatta

Sweclockers egna mus matta, är emot att köpa via internet någon som säljer sådna? Kanske köpte två??

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av lillen99:

Sweclockers egna mus matta, är emot att köpa via internet någon som säljer sådna? Kanske köpte två??

Mvh!

Om du köper av någon här kommer du sannolikt köpa via internet.

Det skulle vara intressant att veta varför du inte vill köpa från Sweclockers. Det är ju bra mycket säkrare än att köpa från en privatperson.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Alling:

Om du köper av någon här kommer du sannolikt köpa via internet.

Det skulle vara intressant att veta varför du inte vill köpa från Sweclockers. Det är ju bra mycket säkrare än att köpa från en privatperson.


Tänkte liksom PayPal är det safe (gratis?)

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Nepp sweclockers kommer ta alla dina stålar.

Permalänk
Medlem

Gissar att det är TS mamma som är paranoid om att köpa på nätet och så, du får helt enkelt snacka med någon annan som kan fixa det? syskon eller så?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Nepp sweclockers kommer ta alla dina stålar.

Noooo!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av mille666:

Gissar att det är TS mamma som är paranoid om att köpa på nätet och så, du får helt enkelt snacka med någon annan som kan fixa det? syskon eller så?

Smart Pappa nope han tryckte sönder skärmen på datan låtsas syrran nope Ingen tid låtsas syrrans pojk vän ööönja känns inte rätt...
Ja! Mathias låtsas brosan fast öö ne jag vill inte upp till Luleå när det finns snö här..:)
Få se hur det blir;)

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Jag har inte den blekaste aning av vad OP vill säga i något av sina inlägg...

Menom du vill köpa musmattan får du nog göra det genom sweclockers, det är säkert.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Smart Pappa nope han tryckte sönder skärmen på datan låtsas syrran nope Ingen tid låtsas syrrans pojk vän ööönja känns inte rätt...
Ja! Mathias låtsas brosan fast öö ne jag vill inte upp till Luleå när det finns snö här..:)
Få se hur det blir;)

Jag har ingen aning om vad detta ska betyda.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av lillen99:

Tänkte liksom PayPal är det safe (gratis?)

Japp!

Skrivet av lillen99:

Smart Pappa nope han tryckte sönder skärmen på datan låtsas syrran nope Ingen tid låtsas syrrans pojk vän ööönja känns inte rätt...
Ja! Mathias låtsas brosan fast öö ne jag vill inte upp till Luleå när det finns snö här..:)
Få se hur det blir;)

Nu förstår jag inte.

EDIT: Nu förstår jag efter att ha läst tre gånger.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd marknad.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015