Byta till mig Minecarft

Permalänk
Medlem

Byta till mig Minecarft

Tjo
Jag skulle vilja byta till mig en Minecraft kopia mot något av detta (Allt är på Steam) Alpha Protocol, 50% RABATT PÅ Max Payne 2, 25% RABATT PÅ Codemasters, 33% RABATT PÅ Football Manager 2012, 25% RABATT PÅ Valve spel, Monday Night Combat, Luxor: 5th Passage Så ni kan gärna höra av er till mig ifall ni är intresserade

//Lozzer

Permalänk
Medlem

inb4lock

RTFM!

§ 9
Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inzanity:

inb4lock

RTFM!

§ 9
Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Man kan väl dock inte göra en annons i Marknaden gällande rabattkuponger på Steam?
Kostar ju även pengar att lägga upp + måste varit medlem i 3 mån.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Man kan väl dock inte göra en annons i Marknaden gällande rabattkuponger på Steam?
Kostar ju även pengar att lägga upp + måste varit medlem i 3 mån.

"all form av handel" anser jag gälla all form av handel...

Visa signatur

Fractal Design R3, Win7, I7 2600k @ 4,5GHz, Noctua NH-U12P, 16Gb vengeance LP, Strix GTX 1070, Asrock P67 pro3, Force GT 120GB, 3x Samsung S27D391, Razer Mamba TE, Razer Blackwidow X chroma , Astro A40
Ala_95: Musen är skön men du blir svettig om händerna

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inzanity:

"all form av handel" anser jag gälla all form av handel...

Mjo, fast swec är väl rätt petiga när det gäller EULAs som säger att man inte får sälja dittan och dattan?
Sedan har har inte varit medlem på forumet längre än 1 mån.
Sedan kostar det pengar vilket inte är värt det om man bara vill byta något inom mjukvara

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Mjo, fast swec är väl rätt petiga när det gäller EULAs som säger att man inte får sälja dittan och dattan?
Sedan har har inte varit medlem på forumet längre än 1 mån.
Sedan kostar det pengar vilket inte är värt det om man bara vill byta något inom mjukvara

Om du inte vill betala så gå till hamsterpaj eller något och annonsera, det finns regler här på SweC, och dem skall man/du följa...

Permalänk
Medlem

För att citera Markus Persson: Okej att ladda ner mitt spel.
Om han själv säger så måste det ju vara ok eftersom han skapat det

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article14227614.a...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzanity:

"all form av handel" anser jag gälla all form av handel...

Skrivet av SayZk:

Om du inte vill betala så gå till hamsterpaj eller något och annonsera, det finns regler här på SweC, och dem skall man/du följa...

Med tanke på att tidigare länkad tråd inne håller +350 inlägg och fortfarande är aktiv efter 5 veckor, så känns det som att drypande kommentarer och tillrättavisningar kan få fortsätta vara exklusivt för moderatorer... Andra regelryttare än de med befogenheter har jag inte mycket för!

Skrivet av xpanterx:

För att citera Markus Persson: Okej att ladda ner mitt spel.
Om han själv säger så måste det ju vara ok eftersom han skapat det

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article14227614.a...

Enda nackdelen är att man då kommer att missa det vackra med många underbara online-servrar... SSP blir ensamt till slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av t_one21:

Enda nackdelen är att man då kommer att missa det vackra med många underbara online-servrar... SSP blir ensamt till slut

De som hostar kan sätta "offline mode" på sin server så att folk kan ansluta utan att ha loggat in som en användare. Till windows så finns det dessutom script som gör att man kan byta namn utan att ha en använder ( heter player annars).

Permalänk
Legendarisk

Marknaden är dessvärre reserverad för de som har varit medlem en tid av en anledning, och forumet är avsett för diskussion och inte handel. Tråd låst alltså.

§3.2, §9

Visa signatur

Abstractions all the way down.