asus eee pad transformer prime android 4.0

Permalänk

asus eee pad transformer prime android 4.0

Hejsan, jag har en asus eee pad transformer prime och som jag förstått det så har asus släpp en uppdatering till android 4.0. Nu till min fundering, om jag uppdaterar till android 4, kommer det ta flera månader innan alla appar som finns på 3.0 kommer eller finns de redan där/ är det samma appar?

MVH Artur

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.
Telefon: Oneplus 7T

Permalänk
Skrivet av metalkiller78:

Hejsan, jag har en asus eee pad transformer prime och som jag förstått det så har asus släpp en uppdatering till android 4.0. Nu till min fundering, om jag uppdaterar till android 4, kommer det ta flera månader innan alla appar som finns på 3.0 kommer eller finns de redan där/ är det samma appar?

MVH Artur

Hej!

Alla applikationer som finns att tillgå i Market finns att ladda ned även med 4.0!
Enligt diverse rapporter skall appar utvecklade för 3.2 ibland krascha med jämna mellanrum på 4.0, det är dock bara en tidsfråga innan dessa uppdateras för ismackan!

Lycka till!

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.

Permalänk
Medlem

Sågott som alla appar kommer fungera till ICS, jag har hitils inte haft några problem.

Permalänk

Även jag har nu haft goda erfarenheter av appars funktion på 4.0 idag, testat en hel del olika appar. Mitt första inlägg var i stort sett baserat på saker jag läst på diverse hemsidor.

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.