Permalänk
Medlem

Fallout 3 GOTY

Tjena tjena, någon som vet var man kan hitta Fallout 3 game of the year edition, alltså spelet plus allt DLC? På skiva då såklart, vill inte köpa genom steam eller origin eller något sådant.

Tacksam för svar!

//Vänliga Hälsningar Rasmus

Permalänk

webhallen, cdon, spelbutiken.se. Det finns på många ställen. Folk säger att den här generationen är uppvuxen med google, men ibland undrar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

webhallen, cdon, spelbutiken.se. Det finns på många ställen. Folk säger att den här generationen är uppvuxen med google, men ibland undrar jag.

Jag tänkte mer en butik, när jag handlat från internet så har jag tendens att få krossade "lådor" eller vad de heter, har det på tungan men får inte fram ordet på svenska

Enda spelet jag handlat från internet o det inte varit skadat är Mass Effect 2 :/

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?map=462199

prisjakt går ju alltid kolla med, visar ju fysiska butiker också

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Jag tänkte mer en butik, när jag handlat från internet så har jag tendens att få krossade "lådor" eller vad de heter, har det på tungan men får inte fram ordet på svenska

Enda spelet jag handlat från internet o det inte varit skadat är Mass Effect 2 :/

Du har handlat ett spel och bestämt dig för att beställa på nätet är skit?
Lägg ner för fan.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rasmus117:

Jag tänkte mer en butik, när jag handlat från internet så har jag tendens att få krossade "lådor" eller vad de heter, har det på tungan men får inte fram ordet på svenska

Enda spelet jag handlat från internet o det inte varit skadat är Mass Effect 2 :/

Du kanske till och med bor i närheten av en Webhallen butik?