Assassin's Creed Revelations - Collector's Edition 199kr!!

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed Revelations - Collector's Edition 199kr!!

Tänkte bara meddela detta pris på nya assassin's creed.
Det blev själv en beställning för min del

http://www.webhallen.com/spel/pc/133994-assassins_creed-revel...

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Vet någon om man kan aktivera det via steam?

Permalänk

Då har man beställt och jag som redan lever fattigt den här månaden. Har aldrig kommit in riktigt i Assassins Creed serien då jag tyckte ettan var krångligt att spela med mus och tangentbord, blir väl att köpa ettan och tvåan när man har råd och sen lira det med brorsans XBOX-kontroll i datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Vet någon om man kan aktivera det via steam?

Nej.

Jag betalade 279 kr för det förra veckan :/

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Ettan är kass enligt mig. 2an är riktigt rolig. Sitter och lirar det just nu. Snart klarat ut de. Har köpt brotherhood här för någon dag sedan för 99kr. Så nu har man hela assassins creed serien. Otroligt många speltimmar. Dock ska man spela detta spel med en xbox 360 kontroll enligt mig. Kör med trådlös sådann och lirar på min 42 tummare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Inaktiv

Måste komma med mina åsikter också.
Ettan är ju ren skit, men efter lite hyp o läs på olika forum köpte jag tvåan billigt någonstans. Och ganska så snart insåg jag att det inte hade något att göra med ettan förutom storyn, men den kan man kolla ifatt på youtube vad som har hänt.

Missa inte tvåan är mitt tips, sen verkar det som att Webhallen med jämna mellanrum säljer ut någon del billigt, tex så köpte jag någon limited Brotherhood utgåva av Webhallen för 200sek som jag påbörjade direkt efter tvåan. Men har tagit en paus nu då det inte är några korta spel. När jag väl är klar med Brotherhood lär jag kunna köpa Revelations för en hundring

Missa inte! Men börja gärna vid tvåan o framåt är mitt tips!