Dirt 3 vill inte köra full screen?

Permalänk

Dirt 3 vill inte köra full screen?

Hej, sitter och spelar dirt 3 men det vill inte komma upp i full screen,

Någon som kan veta varför? och om de går ändra?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av racefactory:

Hej, sitter och spelar dirt 3 men det vill inte komma upp i full screen,

Någon som kan veta varför? och om de går ändra?

Alt + enter?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Skrivet av Sannapulsen:

Alt + enter?

haha tackar nu har ja lärt mig nå nytt också

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av racefactory:

haha tackar nu har ja lärt mig nå nytt också

MAn lär sig något nytt varje dag

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Medlem

Roligt att när man kollar sådära på övriga datorspel så är titeln Dirt3 vill inte köra full..... eftersom inte hela titeln kommer med

Permalänk
Inaktiv

Har ni också problem med xbox grejen man måste koppla sitt konto till?

Permalänk
Skrivet av MARTiN95:

Roligt att när man kollar sådära på övriga datorspel så är titeln Dirt3 vill inte köra full..... eftersom inte hela titeln kommer med

Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186175:

Har ni också problem med xbox grejen man måste koppla sitt konto till?

Games for Windows, ja om jag har igång Xfire vägrar den logga in 70% av gångerna. Dom gillar inte varandra så har du Xfire slå av det.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av krrjon:

Games for Windows, ja om jag har igång Xfire vägrar den logga in 70% av gångerna. Dom gillar inte varandra så har du Xfire slå av det.

Jag kan inte ens skapa ett konto=(

Permalänk

Games for windows är ett onödigt ont kan jag tycka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186175:

Jag kan inte ens skapa ett konto=(

Kan du skapa ett här då? Gick busenkelt för mig, men som sagt Xfire+Games for windows går inte ihop tyvärr :/

http://live.xbox.com/sv-SE/Home

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av krrjon:

Kan du skapa ett här då? Gick busenkelt för mig, men som sagt Xfire+Games for windows går inte ihop tyvärr :/

http://live.xbox.com/sv-SE/Home

Skrivet av Guteklockaren:

Games for windows är ett onödigt ont kan jag tycka.

Ska skapa där nu;) I spelet där emot fryser den bara, kan det vara för jag aldrig uppdaterat IE?

Tycker det bara är väldigt jobbigt med games for windows. Behöver inga mer "tjänster" när jag har steam och origin.

Permalänk

Inte nog med d. Uplay ska man ha också. IE har jag själv inte, kör Chrome

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

När vi ändå är inne på Dirt3, tänkte fråga vilken ratt ni rekommenderar för spelet? G27 eller G25 eller någon annan ratt och isf vilka tillbehør rekommenderas? Spelstolar eller motsvarande!

Har precis køpt en ny skärm med nytt grafikkort och børjat lira Dirt3 så är lite sugen på att skaffa lite mer "känsla".

Permalänk
Skrivet av svartfogel:

När vi ändå är inne på Dirt3, tänkte fråga vilken ratt ni rekommenderar för spelet? G27 eller G25 eller någon annan ratt och isf vilka tillbehør rekommenderas? Spelstolar eller motsvarande!

Har precis køpt en ny skärm med nytt grafikkort och børjat lira Dirt3 så är lite sugen på att skaffa lite mer "känsla".

Tror inte du blir ledsen med varken G25 eller G27.

Personligen så har jag G27 och är nöjd med den, kör ganska mycket DIRT3

Permalänk
Medlem

Jag har en gammal Microsoft Sidewinder historia (ca ~10 år), och det funkar hur bra som helst.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Jag har en gammal Microsoft Sidewinder historia (ca ~10 år), och det funkar hur bra som helst.

Har också en sådan, men jisses vilken skillnad med en logitech G27.
Inte så mycket i force feedback kanske men definitivt i pedalerna.
Som bonus finns även 6växlad låda som kan vara lite ball i racingspel.