Permalänk

tangetbordet funkar ibland

kopplade in under kvällen ett av mina gamla tangetbord och det fungerar bara någon gång ibland när jag startar. datorn svarar på delete alla gånger in och cntrl alt delte men inte mer. lampan för påslagning är på så el har den. vad kan det vara?

går jag in och ut ex antal gånger i bios så går den igång som den ska

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i

Permalänk
Skrivet av martincool:

kopplade in under kvällen ett av mina gamla tangetbord och det fungerar bara någon gång ibland när jag startar. datorn svarar på delete alla gånger in och cntrl alt delte men inte mer. lampan för påslagning är på så el har den. vad kan det vara?

går jag in och ut ex antal gånger i bios så går den igång som den ska

Jadu, kan vara trasigt eller någon drivrutin som saknas möjligtvis. Har vart med om detta en gång med mitt förra tangentbord men anledningen till att de glappade var för att jag råkat spilla öl på hela tangentbordet >.<

Permalänk

han dog lycklig iaf. är ju som sagt konstigt att statar jag bara om datorn ex antal gånger och att den svara på delte och cntrl alt delte i bios

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i