Permalänk
Medlem

soft bygge

Permalänk
Medlem

fan va snyggt motiv.. din kompis kan han ! 5p

Permalänk
Medlem

jag skulle rösta 1000 om det gick

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

Tjenare tordyvel, riktigt snyggt! Undrar bara var du fick din I-PAC ifrån? Skulle vara kul att ha något liknande

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Permalänk
Medlem
Skrivet av phroggyy:

Tjenare tordyvel, riktigt snyggt! Undrar bara var du fick din I-PAC ifrån? Skulle vara kul att ha något liknande

Nu vet jag inte var tordyvel har köpt sin I-Pac, men förmodligen direkt ifrån Ultimarc: http://ultimarc.com/

Permalänk
Skrivet av phroggyy:

Tjenare tordyvel, riktigt snyggt! Undrar bara var du fick din I-PAC ifrån? Skulle vara kul att ha något liknande

Tjenare! Tack!
Beställde från http://www.arcadeshop.de/

Permalänk
Medlem

Vilket VESA fäste använde du vid montering av skärm?

Visa signatur

Antec 1200 | Gigabyte GA-EP35-DS3 | Intel C2D E8500 @ 3800 MHz | Arctic Cooling Freezer 7 Pro | Corsair XMS2 PC-6400 2x2GB | Gainward Bliss 8800 GTS 640 MB | Corsair 750W | Windows xp 32 Bit | Samsung T240 + Dell 15"

Permalänk
Skrivet av andrezzo:

Vilket VESA fäste använde du vid montering av skärm?

Hemmagjort av MDF. En skiva med fyra hål som överensstämmer med tv:ns, och fyra skruv som skruvas från baksidan.

Permalänk

Hur fick du plexiglasskivan på plats? Använde du vinkeljärn? För jag ser inga fästen på tidigare bilder.

Permalänk
Skrivet av Coolingenn1:

Hur fick du plexiglasskivan på plats? Använde du vinkeljärn? För jag ser inga fästen på tidigare bilder.

Den hålls fast med knapparna.

Permalänk

Awesome! Riktigt coolt! Bra jobbat!

Permalänk
Medlem

+5

Visa signatur

//Mikael - (citera för svar)

Permalänk
Medlem

Riktigt imponerade.

Har du någon uppfattning hur många timmar det tagit för dig att bygga kabinettet och installera datorn?

Permalänk
Skrivet av Sephirot:

Riktigt imponerade.

Har du någon uppfattning hur många timmar det tagit för dig att bygga kabinettet och installera datorn?

Ingen aning faktiskt. Byggde lite då och då, så det är svårt att få nån uppfattning om tiden.

Permalänk
Medlem

Bästa Galleriet på Sweclockers ?

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk

så jävla coolt

Permalänk
Medlem

Sjukt coolt! Vad man saknar dessa gamla hederliga arkadmaskiner!
+5

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Medlem

Grymt bygge!

Har en fråga bara vad kostade hela bygget? (inräknat allt)

har nämligen tänkt bygga liknande själv
och tänker mig att priset ligger runt 6000-8000 är det helt åt skogen? är bara nyfiken på att veta

Visa signatur

Lev livet!

Permalänk
Inaktiv

Det där var inget annat än grymt! Så j*vla avundsjuk jag är!

Permalänk

Det var det seriösaste hemma bygget som världen skådat!

Permalänk
Medlem

Så sjuuukt snyggt!
Kul att se någon som har lagt ner mycket tid på sitt bygge, kan inte ha varit billigt? ^^
5/5, ofc!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hur coolt är inte det här, vill också göra...

Permalänk
Medlem

Har planer på att göra någoot dylikt, du har inga blueprints, ritningar eller dylikt du kan dela med dig av?
Hittar knappt något vettigt ute på internet!

Permalänk

Det tycker jag du ska göra.
Koilla här: http://www.koenigs.dk/mame/eng/

Permalänk
Medlem

Riktigt, riktigt bra jobbat!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Fantastiskt!

Permalänk
Medlem

haha holy! Älskar airbrushandet! Skulle ju vara kul att ha på sin databurk För övrigt, vart hittade du underlaget under plexit? Med alla märken osv? :3

Visa signatur

"Youre like Dr.Jekyll and Mr.Jackass" |Fråga om specc på datorn. den ska iaf uppdateras ^^| Driver egen Minecraft server!

Permalänk
Medlem

Fanns Metroid på Arkad ?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING, I7 9700K, 16GB RAM, SSD 128GB, SSD 256GBx2, HDD 2 TB, NVIDIA GeForce GTX 1080, Logitec MX518, Tangentbord LIDL "Mekaniska is for sissys", WIN 10 Ultimate 64Bit.

Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

[Ace Ecco 220][ASRock Z77E ITX][3570k@4.2][ASUS 970 STRIX 4GB]
[Team Elite 8GB (2x4GB) CL11 1600MHz][Corsair HX520W]
[Toshiba Q300 480GB]