Permalänk
Medlem

Intel,asus klistermärken?

Halloj! Knäpp fråga och ni har säkert hört det tidigare! jag är ute efter "klistermärken" Tex Intel core i5, asus, corsair osv.
Har hört med en polare och han säger att det är copyright skyddade och finns inte att köpa... Och har kiikat och klickat runt på google men hittar inte så mycket av det jag söker.
Går väll annars att kanske kontakta asus eller liknande och kanske kan köpa av dem eller försöka med några trix för att få gratis?

Tack på förhand!

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

haha jag har exakt dom där klistermärkena tyvärr så sitter dom på mitt chassi

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Hedersmedlem

Man får väl dem om man köper produkterna..? Går ju alltid höra med kundsupport om det finns möjlighet att få tag i nya, varför man nu skulle vilja ha det..

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Man får väl dem om man köper produkterna..? Går ju alltid höra med kundsupport om det finns möjlighet att få tag i nya, varför man nu skulle vilja ha det..

Jupp fick klistermärke för allt, men ska då byta chassie... Och tror inte klistret håller om man tar bort dem, och ja varför egentligen vill man ha det?
Tycker om det, "skrytande" Haha

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Whaea:

Jupp fick klistermärke för allt, men ska då byta chassie... Och tror inte klistret håller om man tar bort dem, och ja varför egentligen vill man ha det?
Tycker om det, "skrytande" Haha

Själv tycker man det ser hemskt ut, värre stilbrytare finns inte x)

Men de borde som sagt gå att få tag på, antingen genom goodwill från företagen, sidor som ebay, eller betalning från företagen. Vissa av dem borde väl gå att återanvända ändå? Brukar bara vara Intel-stickern som är för tunn för det.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Kolla på Ebay Brukar finnas där.

Varför har jag inte tänkt på det tidigare!!!

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Förr i tiden funkade det att kontakta diverse tillverkare, då kunde man få hem klistermärken, pennor, musmatta, nyckelring osv. Men det är nästan 10 år sedan jag försökte sist. Fick en massa prylar av Amd då.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Själv tycker man det ser hemskt ut, värre stilbrytare finns inte x)

Men de borde som sagt gå att få tag på, antingen genom goodwill från företagen, sidor som ebay, eller betalning från företagen. Vissa av dem borde väl gå att återanvända ändå? Brukar bara vara Intel-stickern som är för tunn för det.

Jo har hört att vissa inte gillar det att det ser mera ut som en "Elgiganten dator" ^^
Och kom på att man kanske ända bara kan sätta nå skräp lim på undersidan av märkena.

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Whaea:

Varför har jag inte tänkt på det tidigare!!!

Jag länkade några ex till dig

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Jag länkade några ex till dig

Wow! Mycket fint såg det ut. Blir att kontakta och köpa och kolla runt mera! Tack så mycket

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk

Kan du inte göra dom själv då? Och köpa sådant klisterpapper? Det gjorde jag på min ena dator.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

bara maila deras kundsupport så får du en hel hög med klistermärken, det har jag gjort med ett antal företag och alla brukar skicka

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Vilka exakt är du ute efter? Har väldigt många klistermärken så kan posta till dig.

Visa signatur

"There are strings in the human heart that had better not be vibrated." -- Charles Dickens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Kan du inte göra dom själv då? Och köpa sådant klisterpapper? Det gjorde jag på min ena dator.

Låter lite svårt det?

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

bara maila deras kundsupport så får du en hel hög med klistermärken, det har jag gjort med ett antal företag och alla brukar skicka

Ska testa

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nangijala:

Vilka exakt är du ute efter? Har väldigt många klistermärken så kan posta till dig.

Det är CoolerMaster/Intelcore i5/Nvidia/Corsair/Asus
Men ska först kontakta deras företag och höra vad dem säger. Jag kan skicka ett PM efter jag har varit kontakt med dem.

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Och så klart vill jag tacka alla! Har absolut hjälpt mig!

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Skrivet av Whaea:

Låter lite svårt det?

Hehe kan man göra lite vektor redigering och hitta ett kvalitativt papper så.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av Whaea:

Det är CoolerMaster/Intelcore i5/Nvidia/Corsair/Asus
Men ska först kontakta deras företag och höra vad dem säger. Jag kan skicka ett PM efter jag har varit kontakt med dem.

Gör så! Hör av dig om du behöver.

Visa signatur

"There are strings in the human heart that had better not be vibrated." -- Charles Dickens