Trådar liknande Braskens, Markos Gaming, DataPrince sökes!

Permalänk

Trådar liknande Braskens, Markos Gaming, DataPrince sökes!

Ska börja med att jag vill inte starta någon som helst diskussion gällande dessa butiker! Det som har hänt har hänt och har säkert fått ett avslut!

Det började med att jag snubblade in på Markos Gaming och kom i sin tur vidare hit för att följa ett par minst sagt riktigt spännande trådar, även på Minhembio. Jag fick höra uttrycket att göra en Brasken och blev genast mer nyfiken. Vips så hade man läst igen 11 forum-sidor om Brasken.

Mycket spännande läsning, men jag tycker det är fruktansvärt hemskt att det förekommer (speciellt Brasken) och önskar så klart att det inte hänt från början!

Som sagt, finns det mer trådar likt dessa? Läste något om DataPrinsen(?) Hallbäcks(?). Det jag vill ha är den absolut första tråden. Inte eftersnacket utan tråden där tex någon klagar på en butik som leder till att de ansvariga kommer in och ge diverse sanna eller osanna förklaringar.

Ligger tråden fel så hoppas jag att den kan flyttas.

Och som sagt, inga onödiga inlägg!

Visa signatur

-==- Intel Core i5 6600K -==- Asus Z170-K -==- 8GB Corsair LPX 2666MHz -==- EVGA 1060 6GB -==- Samsung Evo 750 256GB + Evo 850 500GB -==- Noctua -==- Corsair CX 650W -==- Fractal Design S -==-