Permalänk
Permalänk
Medlem

Trodde att tråden hade dött tills någon quatade mig xD Köpte en Logitech G700 men den är på tok för tung så jag ska nog skicka tillbaka den. Tror att jag ska byta till en Steelseries Xai/Sensei.

Permalänk
Skrivet av NorteX:

Trodde att tråden hade dött tills någon quatade mig xD Köpte en Logitech G700 men den är på tok för tung så jag ska nog skicka tillbaka den. Tror att jag ska byta till en Steelseries Xai/Sensei.

Sensei är det bästa valet imo.

Permalänk
Medlem

Rekomenderar starkt, Zowie EC1 musen.

Permalänk
Medlem

Hej

Ska nämna att jag ej läst hela tråden.

Jag rekommenderar G700 bra precision (jag spelar fps spel så det är viktigt) (går köra med/utan tråd. Och har fyra tummknappar,olika profiler mm
Innan körde jag med följande: G500. Saitek Cyborg 7 och 9 , alienware musen, hmm det var yttligare en men minns ej namnet ( ja jag vet hade svårt att bestämma mig)

Enda nackdelen (troligen bara min mus men endå). Jag använder hjulknappen för att tala i ts3 och det klappar vilket är lite störande mm man kan inte få allt ( även om det är kul att försöka)

aragon

Skrivet av NorteX:

Hej,

Min Qpad 5k har just gått sönder och jag är på jakt efter en ny mus till datorn. Jag har ganska långa fingrar så jag upplevde att 5k var lite för liten för min hand och letar därför efter en lite större modell och undrar vad ni har för tips.

Jag har varit halvsugen på en trådlös ett tag men det är definitivt inget krav.

De möss jag kollat närmare på är:
RAT 7
Steelseries Ikari
Logitech G700
Corsair Vengeance M90
Edge 3200

Tyvärr så är RAT 7, M90n och Edgen förbannat fula men det får man leva med antar jag. Hade varit trevligt om ni kunde ge eran input på de olika mössen och vad ni har för erfarenhet av dom. Skriva gärna om ni har stora/små händer, vad ni har för mus och hur ni tycker att den fungerar.

Mvh

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.