Permalänk
Medlem

Leta priser globalt ?

Jupps letar efter nytt grafikkort.

Prisjakt är helt underbart, problemet är att jag vill även kika på priser globalt, Europa, USA osv.
Ja jag vet att prisjakt har en funktion som visar även butiker inom EU. Men problemet är att för att se detta så måste man gå in på en specefik produkt för att kunna se EU priserna.

Man kan tex inte välja grafikkort sortera efter priser och sedan se globala priserna i en lista. Pga som jag nämnde vet jag inget sätt man kan se de Icke svenska priserna utan gå in i detalj på varje kort. Och ska man göra det på flera hundra kort så blir det rätt jobbigt.

Det kan vara så att jag har missat någon option.

Om någon vet något sätt att lösa det hela eller förslag på andra sites som visar priser mer än bara sverige.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem

Har du testat Google?

Permalänk
Medlem

Pricerunner? kan man inte ställa in vilket språk/land? *ska kolla själv innan jag säger för mkt*

Edit: nej, fungerade inte :/ du får googla på det och se om du hittar något

Visa signatur

Citera för garanterat svar