Permalänk

sleeving

Hej alla goa sweclockers, är helt ny på sleeving. Ska sleeva mitt nätagg http://www.inet.se/produkt/6909619/ocz-modxstream-pro-500w och funderar bara på vilka kablar jag måste sleeva ( har ett tj08b-e som ska få ett fönster ) så vill ha snygg sleeving. Allt som kommer synas från chassi fönstret ska bli sleevat. Beställer allt från Djungelapan.se

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad ska diskuteras?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Hej!

Vad ska diskuteras?

Vad jag förstår vill han veta vilka kablar som syns genom hans kommande fönster..
Jag skulle åtgärdat alla kablar som ska användas i alla fall, man vill ju inte ha det halvdant liksom.

Permalänk
Medlem

Sleeva alla synliga kablar såklart, men lika bra att du tar allt när du ändå är igång.
Fruktansvärt onödig tråd för övrigt.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Skrivet av rhalla:

Sleeva alla synliga kablar såklart, men lika bra att du tar allt när du ändå är igång.
Fruktansvärt onödig tråd för övrigt.

som sagt tidigare i tråden jag har inte sleevat förut tack för snabba svar!

Permalänk
Medlem

Det som jag tycker är minimum att sleeva är:
24pin atx, 8pin ESP. och Pci-e kablarna, sedan är det även värt att sleeva en sata/molex slinga för hårddiskarna
Detta är dock en början, du har ju även massa annat som kan sleevas så det är bara att köra på !