Permalänk
Medlem

Katolska kyrkan

Tjena Sweclockers! Har en grej som ska skrivas över lovet och har fastnat på en fråga, hittar inte så möe vettigt på internet.

Vad anser katolska kyrkan om skilsmässa?

Skulle vara schysst med något vettigt och bra svar / J

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church

Ledtråd, det står nånstans på denna wikipedia länk

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av zwelegacy:

http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church

Ledtråd, det står nånstans på denna wikipedia länk

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Läs det i morgon då, när du sovit ut!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Så vi ska läsa det åt dig menar du?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Ctrl + F, sen skriver du "divorce".

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusW:

Ctrl + F, sen skriver du "divorce".

Haha jag vet, engelska kan jag och jag vet att det heter divorce. Var bara jävligt trött igår.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Haha jag vet, engelska kan jag och jag vet att det heter divorce. Var bara jävligt trött igår.

Tips: Gör inte skolarbeten på lördagsnatten?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hur klarade vi av skolan utan internet egentligen? Jag har helt glömt bort detta. Måste ju varit helt omöjligt.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sentenced:

Hur klarade vi av skolan utan internet egentligen? Jag har helt glömt bort detta. Måste ju varit helt omöjligt.

Tycks mig minnas att man spenderade många och långa timmar på kommunens bibliotek....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sentenced:

Hur klarade vi av skolan utan internet egentligen? Jag har helt glömt bort detta. Måste ju varit helt omöjligt.

femtielva volymer av nationalencyclopedin.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Haha vi har en fet bok i skolan, men fick inte med mig den hem i fredags då jag hade en väska med andra saker + idrottskläder haha

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Här har man slitit och letat en länk, åsså orkar du inte läsa den, är det tacken man får ! ?

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av zwelegacy:

Här har man slitit och letat en länk, åsså orkar du inte läsa den, är det tacken man får ! ?

Min gissning är att om fem år så kommer kidsen inte ens nöja sig med att man googlar upp svaret utan kommer skrika att du ska fan ställa upp och formulera hela svaret i ett dokument åt denne.

"Amagad, vet du hur mycket jag har i gymnasiet ÄLLER! Jag har typ inte ens tid med min iphone lixom. Så måste jaaaaag skriva ett dokument med frågan bara för att duuu typ inte orkar ge mig svaret. Finns svaret inte som app?"

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"