fullstort laptop-tangentbord?

Permalänk
Medlem

fullstort laptop-tangentbord?

Finns det några skönare (? ) tangentbord än de som sitter på laptops? jag undrar om det är någon som vet av ett "reguljärt", fullstort tangentbord (inte nå kryppling-storlek) för stationära tangentbord??

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

Öhm.. vad menar du??? Ett fullstort tangentbord med laptop-knappar?

Permalänk
Medlem

precis så ja..
tänk dig att du tar ett laptop-tangentbord, konverterar det till ett standard, stationärt T-bord med ALLA knappar....

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna ett om det finns att få tag i! fast halva grejjen att det är så skönt är ju att det är litet iofs. Jag skulle kunna ta ett som ser ut precis som det bärbara fast de ska va löst=)

Visa signatur

It's better to burn out, than to fade away - Niel Young

Permalänk
Medlem

Sånt vill man ha... fast iof så är det varken laptoptangenter eller fullstort

gillar starkt mitt laptop-tbord... Du kanske kan gå lös på någon gammal laptop och slakta det tbordet? (fortfarande inte det du letade efter )

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Jodå det finns, t ex Viewsonic och Zippy har såna modeller. Kan nog vara klurigt att få tag på i Sverige dock..

Permalänk
Medlem

här på jobbet sitter iofs en kille med ett tangentbord som jag tror heter "hacker happy" eller nått i den stilen. litet och skönt som fan. Köpt i USA såklart. ska kolla upp när han är tillbaka va de heter, men det är fortfarande lite för höga tangenter på det.

Visa signatur

It's better to burn out, than to fade away - Niel Young