Ipad2, m.youtube.com. Ingen bild men ljud?

Permalänk
Medlem

Ipad2, m.youtube.com. Ingen bild men ljud?

Hejhopp.

Som rubriken. Kollar jag youtube via safari på m.youtube.com så ser jag inget längre av filmerna, men hör ljudet? Vad göra?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Det är en bugg jag har ibland när jag tittar på youtube inbäddat i webbsidor. Vet inte varför, men det händer ibland. Man kan klicka på youtubelogon så hoppar det över till youtubespelaren och där funkar det fint.

Permalänk
Medlem

Började för några dagar sedan för mig. Har inte varit några problem att titta på m.youtube.com fram tills dess. Filmerna börjar och bilden är svart med ljud. Får inte fram någon "meny" när jag trycker på skärmen.

Löjligt nog funderar youtubeklipp, på till exempel fz.se om dansande storm trooper i japan!?

Hittat trådar på apples egna forum men de som skriver där får just ingen hjälp med detta. De svar som kommit är från folk som utgår från att det är youtubeappen som fjällas (djäklas! Ipaden som byter ut ord och jag bommade det.) men det är inte den. Den fungerar bra. Gillar den inte då jag inte gillar sökfunktionen i den.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Det är isf google som hittat på ngt skumt så det inte funkar längre.

Permalänk
Medlem

Ingen video på Youtube på iPad

Sen ett par dagar tillbaka har Youtube börjat strula. Jag kan starta filmer men bilden blir svart fast ljudet hörs som vanligt.

Bara jag som har detta problem? Har en iPad 2.

Visa signatur

Also sprach Zarathustra

Permalänk
Medlem

Har samma problem. Irriterande!

Visa signatur

Also sprach Zarathustra

Permalänk
Medlem

Irriterande är bara förnamnet, skönt att inte vara ensam dock.

Youtube appen fungerar bra men jag gillar inte dess sökfunktion alls! Därav att jag bara kör på m.youtube.com fram tills för några dagar sen då det inte fungerar längre.

Måste få rätta mitt förra inlägg. Älskar plattan men hatar att den byter ut ord. Läser alltid igenom och rättar ord den muppat till det med men bommade ordet "fjällas" som självklart ska vara "djäklas"!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Rättstavningen har jag stängt av både på min Iphone och min Ipad för det blir alltid fel när man använder både svenska och engelska ord. Jäkligt irriterande

Permalänk
Medlem

Åhh! Tala om hur jag stänger av det!! Blir tokig på att den ändrar!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Settings/general/keyboard. Längst upp har du auto-correction och check spelling

Permalänk
Medlem

Superkram på dig! Haha

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Inte menat som en bump men jag måste få säga att efter att ha tagit upp hakan från golvet. Nu fungerar m.youtube.com i safari för mig igen!! Inte gjort något för att få det att fungera. Helt plötsligtvidag så fungerade det igen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk