Permalänk
Medlem

Vilken sleeve ska jag välja?

Tjena alla sweclockare!

Har fått ett litet problem då jag verkligen inte kan bestämma mig för vilken färg jag ska ha på mitt sleeve som jag tänker införskaffa snarast.
Jag tvekar mellan Sleeve SMAL - Aqua och Sleeve SMAL - Navy , någon av dessa färger tillsammans med svart tror jag skulle bli bra och det är så jag har tänkt mig.
Detta ska då sitta i min dator som ni kan se i detta galleriet Lan datorn 650D och jag behöver nu hjälp att välja vilken färg.

Så vad tycker ni?
kom med alla era tankar och förslag!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tycker http://djungelapa.se/product.php?id_product=33 ser ut att passa bäst då den andra mörkare kan skära sig mot moderkortet men det är svårt att säga när man bara ser på bild. Men sen är det mycket tycke och smak så ta den du känner kommer att passa dig bäst.

Visa signatur

\AMD Phenom II X6 1055T\ASUS Crosshair IV Formula\ATI Radeon HD 6950 unlocked till 6970\Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz\500GB WD Blå + 1Tb WD Green\Chieftec Nitro Series 650W\Fractal design define XL\

Permalänk
Medlem

Varför inte båda?

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Jag lutar nog mest åt den ljusare (Aqua), men båda skulle nog gå men vet inte om det hade passat så bra...

Permalänk
Medlem

Jag kör båda färgerna i mitt bygge. Funkar bra ihop tycker jag.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av EW200:

Jag kör båda färgerna i mitt bygge. Funkar bra ihop tycker jag.

EW200 kan ju säga direkt att du har fått mig att ändra mig, det kommer bli båda två färgerna!
Blev ju riktigt bra när jag såg din bygglogg!

Permalänk
Medlem

Skulle denna varukorg räcka till dessa förlängare och eventuella chassikablar mm i datorn?

Permalänk
Medlem

Går ju åt ca 5 meter bara till 24 pinnarn du valt. Bara räkna ihop allt. Lite för mycket grejer är bra att ha då det händer att man gör fel.
Mvh.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

Detta borde ju räcka gott och väl?