League of legends egen forumkategori?

Permalänk
Medlem

League of legends egen forumkategori?

Såsom topic lyder, borde inte league of legends få en egen forumkategori, eftersom det är ett av de absolut största onlinespelen idag?

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk

Det räcker väl med flame på deras egna forum?

''Skämt'' åsido, det är nog ingen dum idé.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Isåfall tycker jag att LoL, Dota HoN mm. skulle få dela på samma forumkategori vilket de i stort sätt redan gör

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk

Mer flame mer jobb för moderatorer etc superduperbra!!!!
Titta bara på allas härliga åsikter å kommentarer ang bf3/mwf3 tycker att det räcker gott med alla fanboys amd/nvidia/intel som funnits alla år, de senaste 2 åren har detta forum gått käpprätt utför när spelen har fått ta så stor plats.
Om det gick så skulle jag inte vilja se de spelrelaterade forumdelarna, går det att ställa in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkalmanBC:

Mer flame mer jobb för moderatorer etc superduperbra!!!!
Titta bara på allas härliga åsikter å kommentarer ang bf3/mwf3 tycker att det räcker gott med alla fanboys amd/nvidia/intel som funnits alla år, de senaste 2 åren har detta forum gått käpprätt utför när spelen har fått ta så stor plats.
Om det gick så skulle jag inte vilja se de spelrelaterade forumdelarna, går det att ställa in?

Nja, något sånt går nog inte att ställa in. Men du behöver ju bara befinna dig på icke spel relaterade forumkategorier så behöver du inte se en glims av speltrådar.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkalmanBC:

Mer flame mer jobb för moderatorer etc superduperbra!!!!
Titta bara på allas härliga åsikter å kommentarer ang bf3/mwf3 tycker att det räcker gott med alla fanboys amd/nvidia/intel som funnits alla år, de senaste 2 åren har detta forum gått käpprätt utför när spelen har fått ta så stor plats.
Om det gick så skulle jag inte vilja se de spelrelaterade forumdelarna, går det att ställa in?

Det finns sammanlagt ca 51.000 trådar i spel sektionen. Det är mindre än i någon annan sektion på hela sweC enligt mina basala matte kunskaper (addition och jämförelse xD) Så jag ser inte riktigt hur spelen har "fått ta så stor plats" en snabb titt till höger i "nytt i forumet" visar 2 trådar om spel den här och en om någon kille som har problem med lagg i ett spel.

Hur menar du att spelen tar för stor plats? :/

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Keeper of Traditions

Om spelet ska få en egen forumdel har väl egentligen ingenting att göra med hur stort spelet är, utan mer hur många trådar som skapas om spelet.

Det finns ju ingen mening med att skapa en egen forumdel förens antalet skapade trådar överstiger det normala, och med tanke på spelets ålder lär väl inte det hända, direkt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.