Jag behöver tips på musiktjänster som fungerar i Sverige.

Permalänk
Avstängd

Jag behöver tips på musiktjänster som fungerar i Sverige.

Hej
Har googlat men hittar inga bra musiktjänster.

Spotify:
Har haft det innan men slutade för att man inte kan sortera sin musik i mobilen utan det är en lista på typ 3000 låtar där låtarna inte ens är i ordning, de har infört krav så man måste ha Facebook samt att appen till Android ser ut som nåt skit från 1993 (inte jätteviktigt men iaf).

WIMP:
Vad jag förstått är det samma skit som med Spotify att man inte kan sortera sin musik efter genre, artist, album och låtar.

Grooveshark:
Kass kvalité på vissa låtar samt att man måste använda webbläsaren för att spela musiken på datorn, vill ha ett dedikerat program.

Rara:
Man måste använda webbläsaren och det laggar loss på min dator. Appen till Android ser dock bra ut utseendemässigt...

Några tips på fler som uppfyller mina krav?
Inget tvång till Facebook eller annat.
Dedikerat program till Windows.
Kunna sortera sin musik på Android efter genre, artist, album och låt.
Stor musikutbud och möjlighet att lägga till egna låtar från datorn och mobilen (inte jätteviktigt men ett plus).
Spara musiken så man kan lyssna offline både på datorn och telefonen.
Snygg app till telefonen (inte jätteviktigt men ett plus)
Bra kvalité på musiken

Tror det var allt.

Permalänk
Avstängd

Såg att man kunde testa Wimp gratis i 30 dagar så drog ner det men har några frågor.
Kan jag importera min spellista från datorn från min egna musik eller spela upp local tracks som på Spotify? Tar typ 30 sek att söka efter en artist i Wimp på datorn för mig och har ca 250 artister så det skulle ta väldigt lång tid att lägga till alla samt att många artister inte finns hos Wimp.
I spellistan hamnar låtarna i bokstavsordning efter artist men jag såg att man kan sortera efter spellista, arist, genre och låt om man favoriserar sina låtar eller spellistor. Går det att favorisera alla sina låtar på en gång så man kan sortera efter artist och låt? Favoriserar man en spellista så kan man bara sortera efter spellista...

EDIT: Kanske skulle fråga på Flashback istället.