Seriös Minecraft Admin sökes!!

Permalänk

Seriös Minecraft Admin sökes!!

Hej!
Vi ägarna av 70z har bestämt att vi behöver en till Admin!
Krav:
Helst 15+
Kunnig inom plugins osv
Acceptera att servern är Survivial alltså inget gamemode!
Trevlig!
Köpt Minecraft
Inte stavar så mycket fel i chatten!
Skype!

Pluginsen:
Admin ban (kallar jag den)
Vi kan banna folk i ett ex antal timmar!
OP chat
Alla op's/admin's ING namn är rött!
Vi har även Lockette
Du ska vara kunnig så du kan hjälpa en okunnig !

För att "ansöka" skriv här i tråden eller PM!

Mvh: Eric ( Admin/Owner )

Fel stavning!
Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Du är en 99a men vill ha en admin som är 15? Passar inte riktigt ihop..

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Medlem

hur använder ni lockette? kan alla använda det? sämst survival utan raiding

Permalänk
Skrivet av tripletutorial:

Du är en 99a men vill ha en admin som är 15? Passar inte riktigt ihop..

Ha ha kunde sätta pengar på att någon skulle skriva så:)
Jo jag söker alltså en bra och duktig inga jäkla p12'or jag skulle själv inte se mig som en 99 är för jäkla seriös skulle kunna länka till min hemsida men det tar jag som reklam då jag säljer saker!

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av -rand-:

hur använder ni lockette? kan alla använda det? sämst survival utan raiding

Alla kan använda Lockette annars fördrog jag inte din fråga!?

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Ha ha kunde sätta pengar på att någon skulle skriva så:)
Jo jag söker alltså en bra och duktig inga jäkla p12'or jag skulle själv inte se mig som en 99 är för jäkla seriös skulle kunna länka till min hemsida men det tar jag som reklam då jag säljer saker!

Mvh!

Stor skillnad mellan 12 och 13 år?

Förstår vad du menar, men försök att inte generalisera så mycket om du vill ha seriösa svar. Syftar då mest på *jäkla p12'or* etc.

Lycka till!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Finns det något att administrera? Dvs. Har ni några aktiva spelare inne hela tiden?

Permalänk
Skrivet av SayZk:

Finns det något att administrera? Dvs. Har ni några aktiva spelare inne hela tiden?

Ja då ansökningarna står öppen 70z.n.nu så kommer det in flera och flera så man vet aldrig vad som kan komma in!
Internet mitt har varit helt kasst senaste tiden (trasigt) så den har inte varit öppen på ca en vecka och vill även säga att den är inte 24/7
Vi vill ha fler städer också och ju fler städer ju svårare blir det att hitta förstörelse om man bara är en aktiv admin (andra admin'en är ingen data freak)

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Men om alla kan använda lockette.. vad är då meningen med survival?

Permalänk
Skrivet av Deathdancer:

Stor skillnad mellan 12 och 13 år?

Förstår vad du menar, men försök att inte generalisera så mycket om du vill ha seriösa svar. Syftar då mest på *jäkla p12'or* etc.

Lycka till!

Ska tänka på det:)

Tack!

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av -rand-:

Men om alla kan använda lockette.. vad är då meningen med survival?

Lockette låser du kistor och dörrar med!
Survivial vi har inget Gamemode, give eller liknande
Förklarar jag fel eller förstår jag fel säg det isåfall;)

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Lockette låser du kistor och dörrar med!
Survivial vi har inget Gamemode, give eller liknande
Förklarar jag fel eller förstår jag fel säg det isåfall;)

Mvh!

Nja

för mig är survival spawna helt random eller i en liten "spawn stad" som ska vara protectad så ingen kan förstöra.
sedan ska det vara tex 50-100 blocks gräns från spawnpointen och där utanför kan man bygga gräva och döda

Man ska få döda vem man vill där utanför
man ska få förstöra andras hus (Om nån är dum nog att bygga ett ens? )
Reglerna ska väll typ vara Inget fuskande
bara engelska i chatten och eventuellt förbjudet att svära

Om det är en stor server ska adminen kunna spawna saker (och flyga?) och bygga saker men inte på något sätt "ha kontakt" med spelarna på servern
men ifall det är en liten server kan ju adminen vara med och spela såklart

en bra survival server byter inte map så ofta heller

Men eventuellt kan man ju ha iconomy eller vad det heter också
så man kan mina saker och sälja dom sen
och sedan för cashen ska man kunna köpa andra resurser istället
eller kanske ett hus?

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Ha ha kunde sätta pengar på att någon skulle skriva så:)
Jo jag söker alltså en bra och duktig inga jäkla p12'or jag skulle själv inte se mig som en 99 är för jäkla seriös skulle kunna länka till min hemsida men det tar jag som reklam då jag säljer saker!

Mvh!

Jo jag minns när jag var 12/13 år och skulle ha ett gaming community. VarT själv jävligt seriöst och ville inte ha någon jäkla skoj o stohej. Men eftersom jag bara var så liten och ville ha 15 åriga admins+ så gick det inte så bra, hade ju dock en mörk röst folk trodde jag var 16 men när jag sa att jag va 12/13 gick det åt skogen^^

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Skrivet av -rand-:

Nja

för mig är survival spawna helt random eller i en liten "spawn stad" som ska vara protectad så ingen kan förstöra.
sedan ska det vara tex 50-100 blocks gräns från spawnpointen och där utanför kan man bygga gräva och döda

Man ska få döda vem man vill där utanför
man ska få förstöra andras hus (Om nån är dum nog att bygga ett ens? )
Reglerna ska väll typ vara Inget fuskande
bara engelska i chatten och eventuellt förbjudet att svära

Om det är en stor server ska adminen kunna spawna saker (och flyga?) och bygga saker men inte på något sätt "ha kontakt" med spelarna på servern
men ifall det är en liten server kan ju adminen vara med och spela såklart

en bra survival server byter inte map så ofta heller

Men eventuellt kan man ju ha iconomy eller vad det heter också
så man kan mina saker och sälja dom sen
och sedan för cashen ska man kunna köpa andra resurser istället
eller kanske ett hus?

Det är en survival sak, men om man skulle lägga till pluginen 'Factions' så blir det jävligt kul. Det gör att spelarna får ha egna 'klaner' och revir att bygga på. Dom köper mark med hjälp av 'Power' som dom får ju mer medlemmar dom har. Har dom också mer medlemmar än en annan faction (klan) så kan man ta över andras factions mark. Om man nu inte ha slösat bort all power på mark^^

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av tripletutorial:

Det är en survival sak, men om man skulle lägga till pluginen 'Factions' så blir det jävligt kul. Det gör att spelarna får ha egna 'klaner' och revir att bygga på. Dom köper mark med hjälp av 'Power' som dom får ju mer medlemmar dom har. Har dom också mer medlemmar än en annan faction (klan) så kan man ta över andras factions mark. Om man nu inte ha slösat bort all power på mark^^

Kör just nu aktivt på en server med factions riktigt kul

Hur som helst , när jag kör survival så går jag iväg kanske 500-1000 block
mine:ar ihop lite mineraler till en armor sedan går jag runt och letar efter folk
Eftersom man kan se namn genom marken så brukar det gå väldigt bra att hitta folk i deras baser
då går jag ner och dödar dom, tar sakerna i deras chests (Letar även lite i väggarna efter dolda chests) och sedan går jag "hem" och dumpar dom

Men om lockette är på så kan jag ju inte raida och om jag inte ska raida så behöver jag inte ha någon armor
och behöver jag inte ha någon armor så behöver jag inte heller mine:a och då finns det ingenting att göra

Permalänk
Skrivet av -rand-:

Kör just nu aktivt på en server med factions riktigt kul

Hur som helst , när jag kör survival så går jag iväg kanske 500-1000 block
mine:ar ihop lite mineraler till en armor sedan går jag runt och letar efter folk
Eftersom man kan se namn genom marken så brukar det gå väldigt bra att hitta folk i deras baser
då går jag ner och dödar dom, tar sakerna i deras chests (Letar även lite i väggarna efter dolda chests) och sedan går jag "hem" och dumpar dom

Men om lockette är på så kan jag ju inte raida och om jag inte ska raida så behöver jag inte ha någon armor
och behöver jag inte ha någon armor så behöver jag inte heller mine:a och då finns det ingenting att göra

Sant, jag hade en faction server (24/7) som jag gjorde att bara VIP's+ högre rank kunde använda Lockette^^ Jag tjänade 2900 på 1 månad, gör man mycket reklam på forum gjorda för reklam, tex PMC, MCF så får man många spelare^^

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk

Okej!
Nu behöver jag en Admin!
kunnig inom Bukkit och plugins!
Kontakta mig genast via PM eller: www.70z.n.nu

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.