Permalänk
Medlem

Sida med stort utbud av komponenter?

Hej! Kan börja med och säga att jag är helt novis när det gäller dator moddning, men är väldigt intresserad och ser mig just nu runt efter inspiration och prylar.
Söker som sagt en sida med stort utbud av komponenter, men vill även att de ska ha nya grejer, kollade på FrozenCPU, inser att de inte är så inriktade på chassin, men hitta tex inte många nzxt och inget fractal. I övrigt gillar jag sidan! Men som sagt, känner att det finns mycket där ute som jag inte visste fanns och vill därför ha tips på en sida med stort utbud.
Spelar egentligen ingen roll om de har varorna eller bara har ett register på vad som finns, kommer förmodligen ändå beställa via en annan försäljare.
Vad har ni för favoriter när det gäller sidor inriktade på dator moddning?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Chassin: http://www.mountainmods.com
annars dom vanliga källorna
komplett.se
inet.se
ncix.com
newegg
mer inriktade sidor med inte så mycket komponenter men andra bra och roliga saker
AQUA Tuning
cooling stuff
djungelapa.se

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

Chassin: http://www.mountainmods.com
annars dom vanliga källorna
komplett.se
inet.se
ncix.com
newegg
mer inriktade sidor med inte så mycket komponenter men andra bra och roliga saker
AQUA Tuning
cooling stuff
djungelapa.se

Thx! Nu har ja lite o kolla på ^^ Vanliga svenska sidor har ja rätt stor koll på, typ, inet, komplett, cdon, dustin, webhallen, alina, maxfps, boulevard.
Men tycker inte de har så jätte mycket när de gäller moddning, men de andra såg bra ut, det gillar vi ^^

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Indomo.se
aquatuning.se
coolingstuff.se

Dom vanligaste tycker jag

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Indomo.se
aquatuning.se
coolingstuff.se

Dom vanligaste tycker jag

Indomo var grymt bra! Gillar alla guider för vattenkylning! =D

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Jag kör på prisjakt rakt igenom. Kom ihåg att de har funktioner för att sätta ihop shoippinglistor från olika ställen för lägsta totalpris

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Finns en del kul på http://www.caseking.de/

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

aquatuning har ju LD nu dessutom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

Jag kör på prisjakt rakt igenom. Kom ihåg att de har funktioner för att sätta ihop shoippinglistor från olika ställen för lägsta totalpris

Problemet är väl att då måste man ha koll på vad man letar efter?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sushifrukt:

Problemet är väl att då måste man ha koll på vad man letar efter?

Beror på vad du menar. Shoppa komponenter är lätt då de har mängder av kategorier och sånt, testa. Bara strö söka random efter nåt när man har köplust har jag inte testat.

Haha jag låter ju som prisjakt anställd

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Jag brukar söka på google bildsök.

Visa signatur