Trådlös överföring till Iphone

Permalänk

Trådlös överföring till Iphone

Hej!
Undrar om det finns möjlighet att trådlöst överföra filer, framförallt filmer, till iPhone?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Man måste ha updaterat sin Iphone till iOS 5. Sedan överför man via iCloud om jag minns rätt.

Permalänk

Yes iOS 5 har jag, men hur exakt överför man via iCloud? testade hemmadelning men man verkar inte kunna föra över filmerna permanent på det sättet?

Permalänk
Skrivet av lillniklas:

Hej!
Undrar om det finns möjlighet att trådlöst överföra filer, framförallt filmer, till iPhone?

Tacksam för svar!

Kan du inte bara överföra dem via USB?

Permalänk
Skrivet av east_lake:

Kan du inte bara överföra dem via USB?

Självklart, men det är inte lika smidigt.

Permalänk
Medlem

Du kryssar i "Synkronisera denna iPhone via Wi-Fi" i iTunes.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Anslut telefonen med USB och kryssa i rutan som Piece of Cake pratar om. sedan kan du synca som vanligt via iTunes (trådlöst då såklar)

Sedan finns det "server program" som gör att man kan föraöver individuella filer direkt.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Skrivet av SmOOthy:

Anslut telefonen med USB och kryssa i rutan som Piece of Cake pratar om. sedan kan du synca som vanligt via iTunes (trådlöst då såklar)

Sedan finns det "server program" som gör att man kan föraöver individuella filer direkt.

Tack för hjälpen! Har du något exempel på server program?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej faktiskt inte, finns dock en hel del olika om man söker på the internetz eller i appstore så finns det mycket information.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.