Mina drakar är borta :(

Permalänk
Avstängd

Mina drakar är borta :(

Hejsan

Mina stackars drakar i Skyrim har flugit iväg
Finns inga alls, inte ens vid de olika word walls. De enda som existerar är de skriptade.
Jag har lite mods, men de borde snarare lägga till drakar än ta bort dem. Modlista:

Warzones
isilNarsil
Lordarmor
Realisticwatertextures
RichMerchants
Scoutarmor
WarsInSkyrim
Sounds
Enhanced Blood
Realistic Lightning
Weapons and Armor fixes
Deadly dragons (!)

Vad kan skapa detta?

Permalänk

Testat att avaktivera alla drakmods? De kan ha buggat.

Permalänk
Medlem

Lirar inte Skyrim men vanligt basic så är det väll gå in på varje respektive mod och läs om det är några problem. Eller använda Google för få svar.

eller alternativ 2 ta bort alla mods starta spelet se om det löste problemet. Löste det problemet och du vill ha dina mods så lägg in efter en för se när det slutar fungera så har du ditt svar.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Avstängd

jo, testat allt det där. Men to no avail
Funderade på om det var Warzones som raderade ut dem men icke. kan ju alltid ta fram drakar via konsollen men det blir inte samma sak

Permalänk
Medlem

Vad jag vet har det aldrig funnits drakar i Skyrim

Men, om man ska vara on topic, har du prövat att installera om hela spelet? (Kom ihåg att ta backup på spar-filen)

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd

iofs inte, men nu är det en nyinstallation som krånglar.
Kanske är lösningen, samtidigt så är det lite befriande att inte ha dem där... känns lite mer fridfullt på något vis, även om Wars in Skyrim och Warzones gör sitt för att motarbeta det...