Permalänk

Kan datorn tagit skada?

Hej!

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem

tror knappast du fått hårdvarufel, däremot kan du kanske råkat ut för lite förstörd mjukvara..

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

you say whaaaat?

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem

Ifall du har ominstallerat drivrutinerna osv osv och kanske till och med omformaterat datorn, och inget av detta fungerar så är det nog BIOS'en på grafikkortet som blivit fel.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

nä datorn fungerar nu hur bra som helst men under loppets gång kan den tagit skada?

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

nä datorn fungerar nu hur bra som helst men under loppets gång kan den tagit skada?

om den fungerar nu, varför finns denna tråd då?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

därför en av mina kompisar sa att ja men den kan han tagit en inre skada som du inte märker direkt som typ skulle påverka prestandan. Kan detta stämma?

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

därför en av mina kompisar sa att ja men den kan han tagit en inre skada som du inte märker direkt som typ skulle påverka prestandan. Kan detta stämma?

Nej, han snackar skit.

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

därför en av mina kompisar sa att ja men den kan han tagit en inre skada som du inte märker direkt som typ skulle påverka prestandan. Kan detta stämma?

din kompis kan inget tyvärr.

Permalänk
Medlem

Tror han däremot gav dig en tillfällig nocebo känsla av att ha fått en dator med inre skador. Ge honom en morrot, invertes

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

därför en av mina kompisar sa att ja men den kan han tagit en inre skada som du inte märker direkt som typ skulle påverka prestandan. Kan detta stämma?

Han har nog rätt. om sisådär 8 år kommer något att gå sönder i din burk, fan fan fan!!! Nej, det är lugnt, du fick säkert bara en liten inkomp som fixades vid omstart.

Permalänk

ok tack!

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem