Tack för den tiden på SW.

Permalänk

Tack för den tiden på SW.

Så min andra tråd har blivit borttaget.
Bara för att jag har skrivit vad jag tyckte.
Där med vill jag att ni tar bort min konto från Sweclockers.
Tack o adjö

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

Så min andra tråd har blivit borttaget.
Bara för att jag har skrivit vad jag tyckte.
Där med vill jag att ni tar bort min konto från Sweclockers.
Tack o adjö

Nu vet jag inte vad det var för tråd men jag antar att den togs bort av en anledning.

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du kan starta en tråd och diskutera varför den tagits bort istället.
Dessutom brukar man få tydligt förklarat varför tråden inte hör hemma på sweclockers.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Moget beteende

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Sant, ibland får man inte ens säga vad man tycker i detta forum. Fel moderatorer antar jag, men sånt är livet tyvärr.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Skrivet av Haziza:

Sant, ibland får man inte ens säga vad man tycker i detta forum. Fel moderatorer antar jag, men sånt är livet tyvärr.

Jag tycker i.a.f. att moderatorerna här gör ett bra jobb! Det hade ju varit intressant att få reda på vad TS tyckte i den borttagna tråden? Att säga, skriva vad man tycker är väl inte alltid en självklarhet, rätta mig om jag har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

Så min andra tråd har blivit borttaget.
Bara för att jag har skrivit vad jag tyckte.
Där med vill jag att ni tar bort min konto från Sweclockers.
Tack o adjö

"Borttaget"?!? Den är låst - är det konstigt tycker du?
http://www.sweclockers.com/forum/136-elder-scrolls/1094593-st...

Permalänk
Medlem

1. Jävligt roligt
2. Skicka ett pm till andreas och ta det med honom

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Hej då!

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Hedersmedlem

1) Ta det med moderatorn som låste tråden, inte genom att skapa en ny tråd (och definitivt inte genom att skapa en i TES-forumet). Jag lovar dock att alla andra moderatorer hade gjort samma sak om det är tråden Hammar länkar till som det hela gäller.
2) Vi tar i allmänhet inte bort konton, utan det är isåfall bara att låta bli att logga in.

*låst*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200