Asrock rullar ut Intel Z77 på Cebit 2012

Permalänk
Melding Plague

Asrock rullar ut Intel Z77 på Cebit 2012

Asrock väntar in Ivy Bridge med en mängd nya moderkort baserade på styrkretsen Intel Z77 och återupplivar även samarbetet med kändisgamern Johnathan "Fatal1ty" Wendel.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

För fem år sedan hade jag inte trott mina ögon, men idag är Asrock riktigt vassa på marknaden.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Jäklar vilken MAC-Mini kopia

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

Liiiiiiite bättre skärpa så kan man läsa specsen

Visa signatur

--//Don't Panic\\--

Permalänk
Medlem

Vem är den där fatali1ty som ska få korten att sälja mer?

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpur:

Vem är den där fatali1ty som ska få korten att sälja mer?

Du skämtar va?

Permalänk
Skrivet av Kimpur:

Vem är den där fatali1ty som ska få korten att sälja mer?

Snarare sälja sämre! Hade ett Fatil1ty Headset för några år sedan, helt klart sämsta grejen jag ägt. Bara krångel hela tiden. ^^

Visa signatur

-Playboy_1338
Men, jag känner mig inte direkt brydd själv. Då jag bojkottar M$ och köper elektroniken ifrån frukthandlaren Apple istället.
Vackert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av heennkkee:

Snarare sälja sämre! Hade ett Fatil1ty Headset för några år sedan, helt klart sämsta grejen jag ägt. Bara krångel hela tiden. ^^

Hehe, jag som är inne på mitt andra, grabben fick mitt första:) lätta lurar med bra ljud tycker jag:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fan vad grafikkortet ser stort ut 00:58

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Du skämtar va?

Jag har inte heller någon aning om vem det är.

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staropramen:

Jag har inte heller någon aning om vem det är.

Om du läser där så förstår du varför de sätter hans nick name på en del hårdvara.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatal1ty

Sen är det inte första gången de sätter hans nickname på moderkort och annan hårdvara så han/du kan ju inte ha missat det och om han/du har undrat över vem han är så kunde ni bara ha googlat på det.

Men nu vet ni vem han är och varför de sätter hans namn på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Om du läser där så förstår du varför de sätter hans nick name på en del hårdvara.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatal1ty

Sen är det inte första gången de sätter hans nickname på moderkort och annan hårdvara så han/du kan ju inte ha missat det och om han/du har undrat över vem han är så kunde ni bara ha googlat på det.

Men nu vet ni vem han är och varför de sätter hans namn på hårdvara.

Ah för dom lär ju säkert vetat att namnet "Fatal1ty" på en produkt var förknippad med en person. Alla följer ju inte E-sport scenen.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Ah för dom lär ju säkert vetat att namnet "Fatal1ty" på en produkt var förknippad med en person. Alla följer ju inte E-sport scenen.

Men, läs artikeln till tråden http://www.sweclockers.com/nyhet/15152-asrock-rullar-ut-intel... hans namn står ju där och även att han är gamingprofil! Så ja de vet att det gäller en person.

Sen kan jag också säga att jag inte häller följer e-sporten, men man stöter ju på artiklar där det står vad han håller på med, till och med i artikeln står det, att han är en gamingprofil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Men, läs artikeln till tråden http://www.sweclockers.com/nyhet/15152-asrock-rullar-ut-intel... hans namn står ju där och även att han är gamingprofil! Så ja de vet att det gäller en person.

Sen kan jag också säga att jag inte häller följer e-sporten, men man stöter ju på artiklar där det står vad han håller på med, till och med i artikeln står det, att han är en gamingprofil.

Jag vet mycket väl vem "Fatal1ty" är, reagera bara på din taskiga attityd.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJORLING:

Jag vet mycket väl vem "Fatal1ty" är, reagera bara på din taskiga attityd.

Ja men läs vad jag skrev igen, jag skrev att du skulle läsa artikeln för du skrev att "Ah för dom lär ju säkert vetat att namnet "Fatal1ty" på en produkt var förknippad med en person." och det står ju där inne att det har med en person att göra.

Sen som sagt så har de fått den info de behöver så nu vet de vem han är och du har fått ditt svar, slut.