Permalänk
Avstängd

MODS - LÄS, tack!

Detta är en tråd jag skapade imorse:

"Bytestråden!
Jag kommer att säga ett föremål, och tanken är att ni ska vilja "byta" detta föremål mot någonting av samma eller högre värde, som ni har liggande hemma.
T.ex om jag säger "Gammalt chassi" så kanske någon skulle vilja byta det mot ett par bättre hörlurar som de inte har användning för.
Man byter alltid vidare mot den senast nämnda saken i tråden, poängen är att värdet av bytesföremålen hela tiden ska öka.

Inkludera gärna bilder

Jag börjar: "Lost" spelet till Ps3."

Tre timmar senare blev dock denna tråd låst, och en moderator bad mig att flytta tråden till annonser. Hur kommer det sig? Detta är ingen annons? Inga byten ska gå till på riktigt, tanken är att användare skriver vad de skulle kunna TÄNKA sig att byta den sista kommentarens föremål mot, mot något man hade liggande hemma, vilket kunde ha gett ett ganska roligt resultat i slutändan. Kanske hade tillochmed värdet på föremålen ökat med tiden?

Det jag undrar är, hur kommer det sig att tråden blev låst och skulle flyttas till "annonser"?
Detta var en sorts lek, som många andra här på forumet.

Tack på förhand.
Simon

Permalänk
Medlem

Kontakta moderatorn som låste tråden om du har funderingar. Att skapa en ny tråd är helt fel tillvägagångssätt och det är också emot reglerna. Lekar ska för övrigt ligga under Övriga Ämnen och inte under Kringutrustning.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Ansiktspalmernas ansiktspalm appliceras med kraft..

Framstår ju till 99% som att du faktiskt vill byta saker med andra, och med tanke på ditt registrerade datum så kanske vi skall ta och läsa forumreglerna också
§ 9
Marknadsföring och försäljning
Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.
Källa

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Geeks
SweClockers

Som sagt, forumet får inte användas för handel (köpes, bytes, säljes, skänkes etc.), det är just därför vi har en marknadsavdelning. Kontakta oss via kontaktformuläret om du har några frågor, skapa inte trådar om det i forumet.

http://www.sweclockers.com/kontakt

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015