Vad är skillnaden på Xbox 360 4gb och 250gb?

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden på Xbox 360 4gb och 250gb?

Halloj! Ska köpa mig ett Xbox 360.
Vill veta vad det är för skillnad på 4gb och 250gb, är det bara hårddisken som skiljer där eller?
Sen att om jag tar ett med 4 gb hur långt klarar jag mig på det? Hade isf tänkt köpa större HDD till senare

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk

Det är bara HDDn som skilljer så köp 250GB direkt, jag köpte 360 slim 4GB till min lillebror och det räkte inte långt så nu får man väll köpa en ny HDD till det oxå

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet så är det bara hårddisken, och med endast 4gb så kan du inte tanka demos, patcher och spel från market lika mycket helt enkelt.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av InZ-Audio:

Det är bara HDDn som skilljer så köp 250GB direkt, jag köpte 360 slim 4GB till min lillebror och det räkte inte långt så nu får man väll köpa en ny HDD till det oxå

Skrivet av Chimo:

Så vitt jag vet så är det bara hårddisken, och med endast 4gb så kan du inte tanka demos, patcher och spel från market lika mycket helt enkelt.

Då duger 4 gb perfekt. Hade bara tänkt köpa Mw2 online, och i slutet av Maj så kan jag väll köpa en större HDD
Vill vara snål denna månad

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Då duger 4 gb perfekt. Hade bara tänkt köpa Mw2 online, och i slutet av Maj så kan jag väll köpa en större HDD
Vill vara snål denna månad

Senare kanske du kommer på att du var "dumsnål". Bättre att köpa så du håller dig. Du kan tjäna ihop det som den extra HDD'n kostar till sen istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Senare kanske du kommer på att du var "dumsnål". Bättre att köpa så du håller dig. Du kan tjäna ihop det som den extra HDD'n kostar till sen istället

Byggde ihop nu på webhallen xbox 250gb, mw2, Hdmi och såg att det skiljer typ bara 200-300 något.
Så tar nog ett med 250 gb så slipper jag tänka på det till senare

Visa signatur

Punch a fish make a wish