Surfplatta med android 4.0

Permalänk
Medlem

Surfplatta med android 4.0

Tjena, jag vill ha tips på surfplattor som använder ICS (android 4.0). Det måste vara en ren surfplatta transformers är ej intressant. Pris har ingen betydelse

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt hur du resonerar.
Varför inte Primen, det är den senaste top of the line Android plattan så om man då inte har en speciell budget är Primen enligt mig ett givet val?
Sen att det är ett helvete att få tag på den är en annan sak

Permalänk
Medlem

Det är inte jag personligen som ska använda den. Jag hade gärna köpt en transformer dock. Jag har kollat runt lite och inte hittat nån "regular" platta som har android 4.0 ännu

Permalänk
Medlem

"en ren surfplatta" kan du elaborera detta?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Utan tangentbord eller??

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

precis utan tangentbord. Bara skärmen

Permalänk
Medlem

Jag har en asus transformer prime och använder aldrig tangentbordet har alltdid det av taget och använder bara plattan, använder bara tangetbordet om jag ska ladda plattan. Det borde la räknas som en ren surfplatta?

Det är ju ingen som säger att du måste använda tangentbordet, finns ju ingen platta där ute med den prestandan som prime har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DKPJ:

precis utan tangentbord. Bara skärmen

Jag har en transformer och har inget tangentbord. Tangentbordet är mer som ett extra val som man kan göra om man vill. Utan tangentbordet är det fortfarande en helt vanlig platta.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnland:

Förstår inte riktigt hur du resonerar.
Varför inte Primen, det är den senaste top of the line Android plattan så om man då inte har en speciell budget är Primen enligt mig ett givet val?
Sen att det är ett helvete att få tag på den är en annan sak

Är inte så svårt, finns en på SC marknaden

Skrivet av DKPJ:

Tjena, jag vill ha tips på surfplattor som använder ICS (android 4.0). Det måste vara en ren surfplatta transformers är ej intressant. Pris har ingen betydelse

Finns ingen förutom prime änsålänge,som också är världens snabbaste platta,
man behöver inte använda tbordet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemran:

Jag har en asus transformer prime och använder aldrig tangentbordet har alltdid det av taget och använder bara plattan, använder bara tangetbordet om jag ska ladda plattan. Det borde la räknas som en ren surfplatta?

Det är ju ingen som säger att du måste använda tangentbordet, finns ju ingen platta där ute med den prestandan som prime har.

Det är ju sant, men om det nu finns en surfplatta (utan tangentbord) som kör android 4.0 vill jag ha en sådan. Däför skapade jag en tråd här för att få tips om just en sådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warrior28:

Är inte så svårt, finns en på SC marknaden

Finns ingen förutom prime änsålänge,som också är världens snabbaste platta,
man behöver inte använda tbordet.

Tack, var de jag misstänkte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulltazar:

Är inte så svårt, finns en på SC marknaden

Men inte i bra skick för företagspris
Så blir nog att av boka min och vänta på 700an ist

Permalänk
Medlem
Skrivet av DKPJ:

Det är ju sant, men om det nu finns en surfplatta (utan tangentbord) som kör android 4.0 vill jag ha en sådan. Däför skapade jag en tråd här för att få tips om just en sådan.

Om du inte använder tangentbord så kommer du inte märka att man kan ha ett tangentbord till den. Det är ingenstans i plattan som du är begränsad för du inte använder tangentbord, det är fortfarande en helt vanlig surfplatta.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell