Samma appar på telefon som Platta?

Permalänk
Medlem

Samma appar på telefon som Platta?

Jag vet att iPhone's appstore inte har samma appar som iPaden har. Men hur är det tvärtom? Kommer jag hitta varenda app som man har tillgång till på iPhone @ appstore?

Samma fråga har jag till Android. Har exempelvis Galaxy Tab alla appar som Galaxy S2?

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Skrivet av zillio:

Jag vet att iPhone's appstore inte har samma appar som iPaden har. Men hur är det tvärtom? Kommer jag hitta varenda app som man har tillgång till på iPhone @ appstore?

Samma fråga har jag till Android. Har exempelvis Galaxy Tab alla appar som Galaxy S2?

Om hårdavarn stödjer apparna så ska alla dyka upp. Men om om tex galaxy tab skulle sakna gps, så försvinner självklart de apparna

Permalänk
Medlem
Skrivet av silaslenz:

Om hårdavarn stödjer apparna så ska alla dyka upp. Men om om tex galaxy tab skulle sakna gps, så försvinner självklart de apparna

Eftersom bland annat "blocket för iPad" bara finns på iPad är det upplösningen som sätter stopp?

eller kan utvecklarn själv ha stoppat det på plattan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

Nej det är inte allt som finns till både ipad och iphone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillio:

Jag vet att iPhone's appstore inte har samma appar som iPaden har. Men hur är det tvärtom? Kommer jag hitta varenda app som man har tillgång till på iPhone @ appstore?

Samma fråga har jag till Android. Har exempelvis Galaxy Tab alla appar som Galaxy S2?

Ja, åt andra hållet kommer du åt allt. Det vill säga från iPad kan du ladda ner iPhone appar om du så önskar men de ser ju inte direkt bra ut efter som de är anpassade för lägre upplösning.

Permalänk
Medlem

En del appar finns, en del inte
T.ex. så finns inte facebookappen till min billiga kinaplatta :S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zillio:

Samma fråga har jag till Android. Har exempelvis Galaxy Tab alla appar som Galaxy S2?

Nej tyvärr. Det bör bli bättre när ICS blir lite mer tillgängligt men Google har varit/är riktigt kassa på detta. (honeycomb är androids svar på Vista/speedfan )

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...