Permalänk
Medlem

Sleeve produkter i finland?

Hej, tänkte sleeva mitt nätagg, men hittade ingen bra sida, så undrar nu om av er råkar veta var jag kan köpa sleeve saker som t.ex. Djungelapa i finland?

Tack för svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om du inte hittar något i Finland så går ju vilket EU land som helst bra, frakt från t.ex. England/Tyskland är inte alls farligt och där har du mycket mer val och troligen bättre priser och du behöver inte tulla eller skatta för det heller (du gör det i det land du köper dem och inom EU räknas det som inrikeshandel).

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

har även samma problem fast med komponenter. sjukt dyrt i finland. önskar inet sålde till finland...

Permalänk
Medlem

Sleeveprodukter finns i:
Sverige; www.djungelapa.se
Tyskland; www.mdpc-x.com
USA; www.FTWPC.com

Permalänk
Medlem

hittade aquatuning.fi

Permalänk
Medlem

Kolla med djungelapa om han kan skicka till finland. Det är ju inom EU så det är inte så himla dyrt.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNaMeD:

har även samma problem fast med komponenter. sjukt dyrt i finland. önskar inet sålde till finland...

Japp så är det, men tycker CDon haft helt ok priser nu iaf

Skrivet av NoNaMeD:

hittade aquatuning.fi

Tack!

Skrivet av sj6:

Kolla med djungelapa om han kan skicka till finland. Det är ju inom EU så det är inte så himla dyrt.

Jo, det skulle man kunna kolla.

Permalänk
Medlem

skickade till djungelapa och frågade, väntar på svar. vill posta härså snabbt jag får veta

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNaMeD:

skickade till djungelapa och frågade, väntar på svar. vill posta härså snabbt jag får veta

Fick ditt mail nyss men kan skriva direkt här.
Jo jag skickar till alla EU-länder, frakten är dock lite dyrare av naturliga skäl
Har inte direkt satsat på att göra sidan internationell, har ju fullt upp med alla från swec!

Permalänk
Medlem

tack, förstår att frakten blir dyrare men jag tror det ändå e billigare en att beställa från finska sidor