League of legends, fler svenskar på West?

Permalänk

Adda Silencerr

Permalänk

Adda mig för guds skull, jag är en riktigt soft snubbe som dessutom är bra på LoL.
Dvs ingen rage unge.

23 årig holmare som gillar skajp

Theodoric heter jag på EU-West

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

Spelar massa LOL, Och flyttade från East där det var en massa ryssar och kör nu på west. Haldren/Haldrean brukar vara mitt namn, 28 år och sthlmare.

Kör med lite IRL polare och skypar samtidigt. Många av de jag kör med är lvl 30 och jag är 26.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Quello

Jag spelar rätt ofta och har över 1000wins (ointressant egentligen men skitsamma) jag är 19år och skäms inte för och prata i skype

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Broris,

är helt okej osv

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonUH:

Hej, jag och några kompisar har tröttnat på alla mindre mentalt stabila randoms. Vi söker därför fler svenskar att spela med, främst 5 vs 5, normal (ej rankat). Enda kravet är att du är mogen, spelar för att ha kul och finns på EU-West. Att du är oblyg till att använda teamspeak/skype är att naturligt plus, lika så om du gillar att spela support.

Skriv ditt summoner name i tråden! Mitt är A Oompa Loompa

Jag listar alla namn högst upp i tråden för enkelhets skull:

A Oompa Loompa
Rintti
Maokuma
Gargamond
Atzie
BoBBiSs
Cruelblood
This Is Madness / Luck o the Irish
Patrasket
Cairnhillking
emilggf
alakabambam
Skink Riddaren
Entalpi
gshjasdfhlkasdhf
Awesome Arne
Gicka666
marreparre
TorrentKatten
Floppztyl3
Samsion
Moos3

Mitt summoner name är jamakika

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

arn111

helt ok, kör rätt ofta support

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Medlem

nickar leetant, håller i en turnering här: http://forum.tehwarriors.net/index.php?topic=6792.0

Visa signatur

CPU: Intel Haswell i5-4670K 3.4GHz | CPU-KYLARE: Corsair H80i | MOBO: MSI Z87-G45 Gaming | CHASSI: Fractal Design Define R3 (Svart) | RAM: Corsair Vengeance 2x8GB| GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | PSU: Corsair HX650 650W | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | SSD: Samsung EVO 850 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonUH:

MASSA TEXT

Tja, jag nickar Motal på west. Är trött på allla tyskar, talibaner och vad satan jag kommer med...
Brukar lira AD carry och support (Soraka/Sona), kan även trilla in som tank lite då och då.

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk

Perfektioon

Permalänk
Medlem

Zashien, lirar alla roller men hamnar oftast i jungeln. Ligger mellan 1450-1580 i rating

Permalänk
Medlem

Rudzkin, nån som e sugen på lite lir ikväll? helst 18+

Permalänk
Medlem

tjenare, om ni vill köra med mig så heter jag MrRobbaz, jag kan säga att jag är rätt så bra

Permalänk
Medlem

jag spelar oftast solo top och mitt summoner namn är kurupt1, använder gärna skype.

Visa signatur

CHASSI: CM haf-x GPU: GTX 780 CPU: I5 3570K mobo: gigabyte Z77x ud3h PSU: xfx 750w RAM: 16gb 2200mhz

Permalänk
Medlem

Bytte just till west. Lirar mest AP champs: morgana, ziggs, heimer och en del suppourt.
I domi är det bar ali som gäller.

Adda mig, Thaluke. Sitter gärna på skype, vent etc

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Lugn spelare på 23 år här. Har inte lirat LoL på väldigt länge.
Rerolla nyss på Eu West och heter: Robbex

Mycket är ändrat

Spelar endast för att fördriva tid och ha kul. Adda gärna om ni är likasinnade.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Skrivet av SimonUH:

Hej, jag och några kompisar har tröttnat på alla mindre mentalt stabila randoms. Vi söker därför fler svenskar att spela med, främst 5 vs 5, normal (ej rankat). Enda kravet är att du är mogen, spelar för att ha kul och finns på EU-West. Att du är oblyg till att använda teamspeak/skype är att naturligt plus, lika så om du gillar att spela support.

Skriv ditt summoner name i tråden! Mitt är A Oompa Loompa

Jag listar alla namn högst upp i tråden för enkelhets skull:

A Oompa Loompa
Rintti
Maokuma
Gargamond
Atzie
BoBBiSs
Cruelblood
This Is Madness / Luck o the Irish
Patrasket
Cairnhillking
emilggf
alakabambam
Skink Riddaren
Entalpi
gshjasdfhlkasdhf
Awesome Arne
Gicka666
marreparre
TorrentKatten
Floppztyl3
Samsion
Moos3

Larezibo heter jag. Spelar mest Tank eller AD kan hända att jag kör AP också men sällan

Permalänk

DilluTioN

Kör nästan bara support.

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk

Guak här, kung med Cassio! lvl 30

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Jag hänger jättegärna på tåget, så länge jag slipper flamers har jag kul. Kört över 900 matcher normal med ungefär 50/50 vinster, men jag vill spela med vem som helst.
Summoner: Jultomtetris
Skype: johan9360
Snackar enbart på skype och är inte så blyg av mig

Permalänk

Main garen

Jag söker också några att spela med, spelar som lite allt möjligt men ziggs och garen är mina 2 favoriter
supermegajumper @lol eu west
martin.franzon @skype

Visa signatur

CPU:Intel Core I7 2600K (Socket 1155) MOBO:Asus P8P67 Deluxe GPU:Asus gtx 780 ti RAM:Kingston HyperX 2400 MHz 8GB (Dual channel) SSD:Force 3 120GB, OCZ Revodrive x2 HDD:Samsung Spinpoint F3 1TB Chassi:Corsair 750D PSU:Corsair Tx650 v2Ljud:Pro-Ject HeadBox II Hörlurar: Sennheiser hd600+ATH-M50 Högtalare: Dali Ikon 2 Mikrofon: Samson go mic Mus: Logitech G700 Matta: steelseries Qck+ Skärmar: en Asus Ve247h x3| citera mig för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonUH:

Hej, jag och några kompisar har tröttnat på alla mindre mentalt stabila randoms. Vi söker därför fler svenskar att spela med, främst 5 vs 5, normal (ej rankat). Enda kravet är att du är mogen, spelar för att ha kul och finns på EU-West. Att du är oblyg till att använda teamspeak/skype är att naturligt plus, lika så om du gillar att spela support.

Skriv ditt summoner name i tråden! Mitt är A Oompa Loompa

Jag listar alla namn högst upp i tråden för enkelhets skull:

A Oompa Loompa
Rintti
Maokuma
Gargamond
Atzie
BoBBiSs
Cruelblood
This Is Madness / Luck o the Irish
Patrasket
Cairnhillking
emilggf
alakabambam
Skink Riddaren
Entalpi
gshjasdfhlkasdhf
Awesome Arne
Gicka666
marreparre
TorrentKatten
Floppztyl3
Samsion
Moos3

Heter Wergin (ja jag vet huehuehue) spelar gärna med andra personer med skype eller teamspeak

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Man kanske borde flytta till West, börjat tröttna på alla ryssar :s De jobbiga är ju att levla upp och samla ihop IP till champions och runes ;<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kablash:

Man kanske borde flytta till West, börjat tröttna på alla ryssar :s De jobbiga är ju att levla upp och samla ihop IP till champions och runes ;<

Betala en flytt då? Om du spelat sen innan de blev West/East så har du gratis flytt.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

ForestGame på west

Edit; Name change

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kablash:

Man kanske borde flytta till West, börjat tröttna på alla ryssar :s De jobbiga är ju att levla upp och samla ihop IP till champions och runes ;<

Byt inte, west är värre
kör med polare istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Betala en flytt då? Om du spelat sen innan de blev West/East så har du gratis flytt.

Njaa, spelar hellre upp från 1-30 och spenderar lite på runes och champions:p

Skrivet av Noobenu:

Byt inte, west är värre
kör med polare istället.

Känner inte många som gillar LoL, hänger inte med så mycket gamers tyvärr
Men får skaffa lite LoL kontakter genom SC;p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kablash:

Njaa, spelar hellre upp från 1-30 och spenderar lite på runes och champions:p

Känner inte många som gillar LoL, hänger inte med så mycket gamers tyvärr
Men får skaffa lite LoL kontakter genom SC;p

Japp.
Om du ska köra på west så lägg till "budfadern" så kan vi spela något game.

Permalänk
Medlem

Finns ju tydligen en Sweclockers chat också, bra idé!

Permalänk
Jubileumsmästare

Adda BumBum00
Spelar relativt ofta iaf, och kan spela de mesta

Visa signatur

You have come a long way, baby!