En (apple kabel) hona till hane finns detta att köpa

Permalänk

En (apple kabel) hona till hane finns detta att köpa

Hej jag ska ha en liten laddstation till ipaden vid datorn men mina ipod högtalare har en urgröpning där man sätter ipoden och där går inte ipaden ner därför vill jag ha en såndär apple kabel den avlånga som man sätter i ipaden (noob jag vet) en hona till en hane BILLIGT tack i förväg

Permalänk
Medlem

Som en förlängningssladd menar du?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

Som en förlängningssladd menar du?

Yes alltså inte usb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk

Finns det inget svenskt föredrar det

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbetagg:

Finns det inget svenskt föredrar det

Vet ej. Vad är det för fel med ebay? Har själv köpt en hel del där och aldrig råkat ut för något. Om det skulle hända så finns det sätt att få pengarna tillbaka.

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrathian:

Vet ej. Vad är det för fel med ebay? Har själv köpt en hel del där och aldrig råkat ut för något. Om det skulle hända så finns det sätt att få pengarna tillbaka.

Hur kan man få tillbaks pengarna????

Permalänk

Billigt och apple funkar nog inte i samma mening.

Permalänk
Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av footy:

Hur kan man få tillbaks pengarna????

Paypal, ebay protection.

Om du handlar på blocket så måste du absolut kunna handla på ebay då de är betydligt mycket säkrare.

Permalänk

Eller så köper man från DX, gratis frakt och känner ingen som inte fått sin beställning, tar dock 2-3 veckor att få varan.

http://s.dealextreme.com/search/Apple+dock+extension

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fönstrputtsaren:

Eller så köper man från DX, gratis frakt och känner ingen som inte fått sin beställning, tar dock 2-3 veckor att få varan.

http://s.dealextreme.com/search/Apple+dock+extension

Håller med, har beställt allt möjligt där, allt från lasrar (5mw lagliga) till ipad skydd. Inget har gått fel hittills, doc. har det hänt mig någon gång att paket har blivit öppnade av tull (Det är ju inte alla som köper gröna lasrar från kina

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Skrivet av SimondeVos:

Billigt och apple funkar nog inte i samma mening.

Inte dyrare än andra prylar, man ser det man vill se. Köper du orginalprylar så är det dyrt, lika dyrt som om du köper Nokia orginal eller whatever. Om man inte köper orginal så är det lika billigt och ibland billigare då I-modellerna har en så stor marknad för tillbehör.
Men som sagt, du har ju redan bestämt dig innan du tog reda på något men det är så när man är en hater!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |