Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

.. oki, jag bad om i början innan jag la ut startbilden att det skulle hållas på en mogen och vuxen nivå, ville inte ha massa tjat som i mina förra trådar om ekonomi och prioriteringar, och hur dum i huvet man är för att man inte köper bil eller annat vettigt istället.

.. det sket många av medlemmarna i och började tracka IGEN bådem o pm och mail och lite i tråden IGEN.

Jag skrev oxå att händer det igen slutar jag med galleriet, vilket jag gjort nu. Det blir inga mer bilder eller berättande. Nu förstår jag dom andra moddarna eller byggarna som gett sej av härifrån.. inte kul inte

Sen att jag inte skrev direkt på måndagen var ju kanske inte det smartaste av mej, men har legat med ett hjärta som inte velat fungera som det sakll samt en rejäl influensa.. inte direkt det första man tänker på då att bygga ihop en dator.

SÅJA, nu har ni erat svar och jag önskar att tråden blir låst.

Shit, verkligen skit tråkigt att höra/läsa! Såg att det var ett tag sen du var inne, hoppas att det gick bra med dig! Du är ju värmlänning så jag tror nog att du klarar dig.

Mvh

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

.. oki, jag bad om i början innan jag la ut startbilden att det skulle hållas på en mogen och vuxen nivå, ville inte ha massa tjat som i mina förra trådar om ekonomi och prioriteringar, och hur dum i huvet man är för att man inte köper bil eller annat vettigt istället.

.. det sket många av medlemmarna i och började tracka IGEN bådem o pm och mail och lite i tråden IGEN.

Jag skrev oxå att händer det igen slutar jag med galleriet, vilket jag gjort nu. Det blir inga mer bilder eller berättande. Nu förstår jag dom andra moddarna eller byggarna som gett sej av härifrån.. inte kul inte

Sen att jag inte skrev direkt på måndagen var ju kanske inte det smartaste av mej, men har legat med ett hjärta som inte velat fungera som det sakll samt en rejäl influensa.. inte direkt det första man tänker på då att bygga ihop en dator.

SÅJA, nu har ni erat svar och jag önskar att tråden blir låst.

Hoppas du reder dig
Lämna alla haters bakom dig och se framåt och ta hand om din hälsa. Lycka till i livet

Btw rent intresse som inte kräver ett svar.
Blev bygget av offline? hade vart roligt att veta bara, men som sagt inget svar om du inte känner för det.

EDIT: My god necro XD fail på mig
Aja lycka till i livet står kvar

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Krya på dig!

Visa signatur

Citera gärna för svar!