Permalänk
Medlem

Sleeve inspiration

Hejsam, jag går just nu i banorna att sleeva mitt nätagg och söker därför inspiration till olika färgskalor man kan använda sig av. Någon som har bilder att dela med sig av eller vet någon hemsida som visar olika färgkombinationer?

Har kollat på följande sidor:

psychosleeve.com
MDPC-x.com
djungelapa.se

och googlat runt lite, men hittar inget vettigt så snälla Swec, ge mig inspiration!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

Har kollat på följande sidor:
psychosleeve.com
MDPC-x.com
djungelapa.se

...men hittar inget vettigt

Du har inte låga krav du ...

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem

Kolla runt i Gallerierna här Finns Sleeve inspiration i varje seriöst Galleri

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Entusiast

Vad har du för andra färger i datorn? tex på moderkortet. Försök att följa din dators färgschema

Permalänk
Medlem

jag har vitt chassi med röda detaljer och fläktar. men moderkortet är svart och rött, så letar efter en snygg röd, svart, vit kombo

Tack för bilderna! har dock kollat igenom gallerierna kollar updates minst två ggr/dag så jag inte missar något

Skrivet av Blargmode:

Vad har du för andra färger i datorn? tex på moderkortet. Försök att följa din dators färgschema

-^

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Försök hitta på en egen kombo då, speciellt svårt är det ju inte.
Kan ju vara kul att ha som inte alla andra har.
Mvh.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

Kolla in paracord, finns ju säkert 100 olika färgnyanser
Bara att googla!

Permalänk
Medlem

Kör typ (på 24-pin) Vit, Vit, Röd, Röd, Röd, Svart, Svart, Röd, Röd, Röd, Vit, Vit ?

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Permalänk
Medlem

Här finns en tråd på över 600 sidor med massor av bilder, Lutro0 gör riktigt fina förlängare med både Paracord samt vanlig sleeve.

http://www.overclock.net/t/662039/cable-sleeving-gallery-disc...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Här finns en tråd på över 600 sidor med massor av bilder, Lutro0 gör riktigt fina förlängare med både Paracord samt vanlig sleeve.

http://www.overclock.net/t/662039/cable-sleeving-gallery-disc...

PRECIS vad jag letade efter! Tack!

Tack, denna ska kollas igenom noga

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

PRECIS vad jag letade efter! Tack!

Finns även en här ifall du inte missat det
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?202639-Cab...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

tack kan dock inte se bilderna från jobbet så får vänta tills jag kommer hem imon

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk