Stalker shadows of chernobyl mod

Permalänk
Medlem

Stalker shadows of chernobyl mod

Hej
Har ganska nyligen börjat med stalker igen och har kört med lurk moddet hela tiden men har börjat störa mig på att man bara kan bära 35 kilo istället för 60 eller vad det är.
Finns det något mod som gör så jag kan bära runt 40-45kg eller bara något helt annat snyggt mod istället för lurk som inte ändrar max vikten man kan bära eller bara lite.

Tack i förhand

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009

Den ändrar inte spelet i sig (storyn). Men grafiken blir väldigt mycket bättre. Den
ändrar max weight, vet dock inte hur mycket. Den finns till expansionerna också.

Permalänk
Medlem

Testade nyss och verkade inte fungera med mina tidigare saves. Funkad bra att starta nytt.
Gillar dock lurk moddet mera

(man kunde bära 60kg)

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Hej
Har ganska nyligen börjat med stalker igen och har kört med lurk moddet hela tiden men har börjat störa mig på att man bara kan bära 35 kilo istället för 60 eller vad det är.
Finns det något mod som gör så jag kan bära runt 40-45kg eller bara något helt annat snyggt mod istället för lurk som inte ändrar max vikten man kan bära eller bara lite.

Tack i förhand

Hittade en länk som beskriver lite hur man själv kan ändra hur mycket man kan bära.
Glöm inte att ta backup på filerna först om du provar att ändra något.

http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Your_first_mod...