Android - Little Empire [Spel]

Permalänk
Ljusskygg

Android - Little Empire [Spel]

Tänkte tips om spelet Little Empire - Länk till market.

Det är som Age of empires som säkert många har spelat, fast man spelar online och möter andra personer med sina trupper. Det är*gratis*

Jag började spela några veckor sedan och är helt fast vid det. Man kan lägga till varandras 'username' så man blir vänner i spelet. Så tänkte att vi kunde göra skriva va vi heter här i tråden också!  

(Såg ingen tråd om detta spel så antog att det inte tipsats om tidigare! Ursäkta om tråden är på fel ställe)

Mitt username = SimonMattila

Jag är fast på tasken "A Huge Wave Of Enemys"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Ljusskygg

FYI, spelet behöver inte en bra mobil enhet för att kunna spelas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Småmysigt.

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av brillorm:

Småmysigt.

Okej.. menade du att det är roligt eller vadå

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kör det och tycker det är ett bra tidsfördriv.
heter samma som här

Visa signatur

Let It "RIP"

Permalänk
Medlem

Kör med detta spel, heter Altaz och är också fast på task A Huge Wave of Enemies, väntar på att jag blir level 13 innan jag kan klara det.
Heter Altaz.

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Ljusskygg

La till er båda. Stjäl gärna inte mina Crystals eller Troops. Gold är inga problem däremot

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ingame: Tagert

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Ljusskygg
Permalänk
Medlem

Är level 16 nu, halv vägs till 17 Fortfarande fast på A huge wave of enemies? kolla youtube

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Kare:

Är level 16 nu, halv vägs till 17 Fortfarande fast på A huge wave of enemies? kolla youtube

Hehe, jag har två konton. Ena kan jag inte klara den utan mages. Däremot så kan min andra det.

Visa signatur