Tips på bra serier till datorn?

Permalänk
Medlem

Tips på bra serier till datorn?

Hej, nu är det så att jag varken pluggar eller jobbar.. och då är det mycket dötid. Och en grej jag gör för att fördriva tiden med är att kolla film eller serier. Jag har i stort sätt kollat på alla filmer som finns...

Och har börjat gå över i serier.. men har brist på serier nu och skulle vilja ha lite tips, dom serierna jag har kollat på är

Prison break
The walking dead

Är som beroende av the walking dead men det är bara ett avsnitt i veckan vilket är frustrerande.. så jag skulle vilja ha en serie med ett par säsonger på så att jag bara kan köpa och sen kolla på allt direkt!

De typer av serier jag gillar kanske ni kan klura ut genom dom serierna jag redan kollat på .. alltså action typ! gillar när det händer saker, vill liksom inte kollar på romantik eller komedi. Så allt för utom komedi/romantik tips skulle uppskattas!

/Mvh

P.S rubriken blev lite konstig såg jag nu, därför jag skrev "till datorn" är för att jag kollar serierna på datorn! my bad.

Permalänk
Avstängd

Supernatural är perfekt för slötittande tycker jag själv, finns en hel drös säsonger ute med.
Annars har du också, Battlestar Galactica (79eps) + "Caprica" som kan ses antingen före som prolog eller efter som lite grädde på moset.
Rekommenderas starkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av bakemonster:

Supernatural är perfekt för slötittande tycker jag själv, finns en hel drös säsonger ute med.
Annars har du också, Battlestar Galactica (79eps) + "Caprica" som kan ses antingen före som prolog eller efter som lite grädde på moset.
Rekommenderas starkt

Tack så mycket för svar! hmm Galactica är nog ingenting för mig då jag inte gillar så gammla filmer/serier, men Supernatural verkar vara intressant det får bli den till att börja med tack så mycket återigen!

Permalänk

Entourage
Shameless
Falling skies
Top Gear
Dexter
Homeland

där har du några att kika på iaf

Edit; lade till Homeland

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Breaking Bad
Sons of Anarchy

Permalänk
Medlem

Californication (visst, det är "romantik", men den är grymt underhållande).

Permalänk
Medlem

Breaking Bad

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av add9400:

Tack så mycket för svar! hmm Galactica är nog ingenting för mig då jag inte gillar så gammla filmer/serier, men Supernatural verkar vara intressant det får bli den till att börja med tack så mycket återigen!

BSG är inte gammalt - det finns en nyare variant också (2003-2007).

Annars får jag väl hålla med om Breaking Bad iaf.
Scrubs om du vill ha komedi (och lite drama).
Game of Thrones, kanske, men det finns bara 10 avsnitt ännu (säsong 2 börjar 1:a April, men då blir det ju bara 1/vecka).

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200