Logitech Keyboards | G19 | "Kommer Logitech ut med ett nytt G-tangentbord i 2012?"

Permalänk
Medlem

Logitech Keyboards | G19 | "Kommer Logitech ut med ett nytt G-tangentbord i 2012?"

Hallå,

Nu börjar det bli dags, mitt gamla G15(Första versionen) börjar bli slitet. Jag märkte redan för 1-2 år sedan att Shift-knappen började att glappa, och nu har även Alt-knappen börjat ge vika. Tankar kring en liten tillfräschning har cirkulerat rätt länge, men aldrig har jag tagit mig tid att faktiskt forska fram vilket tangentbord skulle passa bäst den här gången.

Naturligtvis älskar jag G15, jag är väldigt imponerad hur pass länge det har fungerar felfritt trots mitt extrema användande. (Det inhandlades under en mycket aktiv MMO-period runt 2005-2006, som i sin tur följdes upp utav mycket SCII samt HoN.) Jag har lärt att älska LCD-displayen som G15 har, vilket naturligtvis får mig att titta på G19(Som nu även finns i extrapris på Webhallen).

Om jag inte minns helt fel så kom G19 ut någongång i 2009? Vilket fick mig att undra: "Kommer Logitech ut med ett nytt G-tangenbort inom en relativt snar framtid?"

Vad tror ni?

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."