Permalänk

Lösa ut trisslotter - problem

Tja.

Har fått ett par digitala trisslotter från Svenska spel. Det går att skicka sin kod till mobilen i ett sms och lösa ut de i en förbutik etc.

Iaf jag har testat två ställen som svenskaspel nämner ska klara att ta emot koden så man kan lösa ut lotterna.
Det är en kod på 12 tecken. men tjejen på CG kunde bara skriva siffror när hon försökte och kände inte till detta sätt.

Någon som har löst ut några lotter tidigare?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det låter ju lite galet. De kunde inte ringa och få hjälp från svenska spel då?

Har själv inte testat digitala trisslotter.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Eftersom att jag spelar poker på svenska spel emellanåt har jag köpt några digitala trisslotter, men då har jag fått vinster betalda till mitt spelkonto som jag sedan digitalt kunnat föra över till mitt bankkonto.

Så med andra ord, testa skaffa ett konto hos svenska spel och ta ut pengarna den vägen.

Permalänk
Medlem

Säg till dem att det ska gå. Om de inte lyckas så finns nummert till ombudssuporten på deras apparat. Vet att det går för jag har gjort det själv. Kommer bara inte ihåg vart man tryckte. om jag kommer ihåg så kan jag kolla på jobbet i morgon, vart man gör:D så kan du guida henne

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Skrivet av fluxor:

Säg till dem att det ska gå. Om de inte lyckas så finns nummert till ombudssuporten på deras apparat. Vet att det går för jag har gjort det själv. Kommer bara inte ihåg vart man tryckte. om jag kommer ihåg så kan jag kolla på jobbet i morgon, vart man gör:D så kan du guida henne

Återkomma gärna!

Visa signatur

I am Extrazz.