Permalänk

E-350

Räcker en e-350 med 4gb ram och en 120gb kingston ssd för vanligt surfande, betala räkningar och liknande? Att det inte laggar och så?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Beror på hur kräsen man är.

Men en ssd (vilken som helst) hjälper jättemycket för hastigheten på amd's E och C serier.

Permalänk
Medlem

Du kan t.o.m lyssna på musik och kolla på film samtidigt, och tanka torrents (förutsatt att du inte har uppe en halv kvadriljon flikar i browsern)

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem

Utan problem.

Permalänk

En kompis farsa som ska ha en dator, tänkte att en mini itx med ssd skulle vart nice Blir väl det då!

Permalänk
Medlem

Varför en E-350 när E-450 finns för samma pengar?

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Är väl ganska likvärdig processorn i min server (Turion 2 Neo) och en del använder den som HTPC. Är inga problem att surfa på min.

Permalänk
Skrivet av Tempel:

Varför en E-350 när E-450 finns för samma pengar?

Måste finnas i lager denna veckan, i finland på firman jag jobbar på ;P sapphires version med e350 är enda som finns

Permalänk
Medlem

Köpte det till min far och det fungerar utan problem.
Se bara till att fadern använder google Chrome istället för IE för IE laggar mycket.

Permalänk
Hjälpsam

Kör HTPC med den och Win7+XBMC på. Rullar fint och är piggare än gemene Aton/ION netbook, men inte mycket piggare.

SSD'n göt mycket för den subjektiva uppfattningen om hur pigg den är.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

sapphires e350 pure mini beställt med en kingston ssd

Permalänk
Medlem

Bra val. Enda som kan bli lite segt är tunga arbetsprylar. Typ .pdfer på 400 sidor och sånt där